კურსის სახელწოდება: „სსსმ მოსწავლეთა იდენტიფიცირება და სწავლების სტრატეგიები“
კურსის მოცულობა: 15 სატრენინგო საათი
კურსის განხორციელებაში მონაწილე მასწავლებლები:
- მარინე გურგენიძე - ბსუ-ს განათლების ფაკულტეტის ასისტენტ-პროფესორი;
- ლელა თავდგირიძე - ბსუ-ს განათლების ფაკულტეტის პროფესორი;
- ნანი მამულაძე - ბსუ-ს განათლების ფაკულტეტის ასისტენტ-პროფესორი
კურსის სამიზნე ჯგუფის აღწერა: ზოგადი განათლების საფეხურის მასწავლებლები; საბავშვო ბაღების აღმზრდელები, ფსიქოლოგები, ნებისმიერი დაინტერესებული პირი
კურსში ჩართვის წინაპირობა მსმენელთათვის: პროგრამაზე დაიშვება ნებისმიერი დაინტერესებული პირი, ვინც გადაიხდის სწავლის საფასურს და ბსუ-ს ადმინისტრაციასთან გააფორმებს შესაბამის ხელშეკრულებას.
კურსის მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები: ტრენინგის მოსმენის შემდეგ მსმენელები შეძლებენ:
- ბავშვთა უნარებისა და შესაძლებლობების შეფასებაში მონაწილეობის მიღებას;
- ბავშვთა საჭიროებების განსაზღვრას;
- ბავშვთა ინკლუზიური განათლებისათვის კეთლგანწყობილი, ხელშემწყობი და უსაფრთხო გარემოს შექმნაში მონაწილეობას;
- ბავშვთა ინკლუზიურ განათლებასთან დაკავშირებული კომპლექსური სიტუაციების ანალიზს და თავიანთ საქმიანობაში პრობლემასთან დაკავშირებული საკითხების პრაქტიკულად გადაჭრას
მონაწილეთა შეფასების სისტემა: ტრენინგის მონაწილე ფასდება 100 ქულიანი სისტემით
შეფასება მოიცავს შემდეგ კომპონენტებს:
ა) ტრენინგზე დასწრება –20 ქულა (თითო დასწრება 5 ქულა)
ბ) ტრენინგზე აქტიურობა – 60 ქულა
გ) ტესტირება - 20 ქულა.
სერტიფიკატის მინიჭების მოთხოვნები: მსმენელი, რომელიც დააგროვებს 49 ქულას და ნაკლებს, ვერ მიიღებს სერთიფიკატს.
მსმენელი, რომელიც დააგროვებს 51 ქულას მიიღებს პროგრამის გავლის სერთიფიკატს.
დანართიუკან |