კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: პედაგოგიკის მეცნიერებათა კანდიდატი (დაცვის თარიღი 27.05.2004 წ.)
განათლების მიმართულება, დარგი: განათლება, პედაგოგიკის თეორია და ისტორია (13.00.01)
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: დაწყებითი კლასების მასწავლებელი (მინიჭების თარიღი 30.06.1995 წ.)
განათლების მიმართულება, დარგი: განათლება, მასწავლებლის განათლება
სკოლამდელი, ზოგადი და უმაღლესი განათლების საფეხურებზე სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესებთან დაკავშირებული პრობლემების/საჭიროებების კვლევა, განათლების სფეროს ადმინისტრირება, ინკლუზიური განათლება.
სასწავლო კურსები: სკოლათმცოდნეობა; კვლევის მეთოდები განათლებაში; აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლეებთან მუშაობა სკოლაში (არჩევითი); სასკოლო პრაქტიკა; ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებათა მართვა; სკოლამდელ საგანმანათლებლო დაწესებულებათა მართვა (არჩევითი).
- 2023 წლის 18 სექტემბრიდან - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიკურ მეცნიერებათა დეპარტამენტის პროფესორი;
- 2009-2023 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიკურ მეცნიერებათა დეპარტამენტის ასოცირებული პროფესორი;
- 2020 წლის 1 ოქტომბერი-2022 წლის 12 მარტი - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესიული პროგრამების მართვისა და უწყვეტი განათლების ცენტრის ხარისხის მართვის მენეჯერი;
- 2018-2020 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი;
- 2013-2018 - ბათუმის შოთა სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი;
- 2013-2016 - საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიისა და რადიოს დარგობრივი თოქ-შოუს ,,პარადიგმა“ ავტორი და წამყვანი;
- 2009-2010 - შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი;
- 2006-2014 - შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბიზნესის უმაღლესი სკოლის მასწავლებელი;
- 2006-2009 - შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტის ასისტენტ პროფესორი;
- 2004-2006 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტისპედაგოგიური ფაკულტეტის უფროსი მასწავლებელი;
- 1995-2004 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის მასწავლებელი.
2018 წლიდან დღემდე - „ზოგადი განათლების დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის“ ხელმძღვანელი;
2012 წლიდან დღემდე - სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის „განათლების ადმინისტრირება“ ხელმძღვანელი;
2008-2018 - საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამის „დაწყებითი განათლება“ ხელმძღვანელი.
- Gurgenidze, M., Makaradze, N., Nakashidze-Makharadze, T., Karmanova, A., Nikiforova, Z., Sheleiko, V.A. (2022). Enhancing Teachers’ Digital Competence for Professional Development in Distance Mode. Innovations in Digital Economy. SPBPU IDE 2021. Communications in Computer and Information Science, vol 1619. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-14985-6_20
- G. Khositashvili, N. Makaradze, T. Aslanishvili. Students and lecturers perception of equity, access and democratization in higher education in Georgia. REVISTA PRATICA e-LEARNING - Scientific Journal (Annual publication of the Pedagogical Innovation Center of the Polytechnic). Vol. 5 N.º 1 (2022): Número Especial - Equidade, accessibilidade e democratização do ensino superior. Pages: 72-96; https://doi.org/10.34630/pel.v5i1.4472, https://parc.ipp.pt/index.php/elearning/article/view/4472
- N. Makaradze, N. Mamuladze, M. Gurgenidze, M. Mikeladze, T. Kapanadze. ADAPTATION OF FIRST GRADERS TO THE CLASSROOM LEARNING ENVIRONMENT IN A PANDEMIC CRISIS. Conference name: 16th International Technology, Education and Development Conference. Pages: 5859-5866; Publication year: 2022; ISBN: 978-84-09-37758-9; ISSN: 2340-1079; doi: 10.21125/inted.2022.1496; March, 2022; https://library.iated.org/view/MAKARADZE2022ADA?fbclid=IwAR0bSz4vgbA2ksa5IHRctWWa30rpLOPLR5zT4bOc9qlxwpTs4y7MlfjuSqg
- N. Makaradze, V. Zaslavski, N. Samnidze, T. Nakashidze-Makharadze, M. Gurgenidze, M. Diasamidze. Challenges of Using Computer-Based Educational Technologies in Higher Education. No. 5 (2021): Modeling, control and information technologies: Proceedings of V International scientific and practical conference. DOI: https://doi.org/10.31713/MCIT.2021.19, https://itconfdoc.nuwm.edu.ua/index.php/ITConf/article/view/269
- T. Nakashidze-Makharadze, N. Makaradze, M. Gurgenidze. Distance Learning – a challenge for Georgian Higher Educational Institutions. Publisher: IATED Academy, 13th annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2020), Publication year: 2020, Pages: 6424-6429, Publication year: 2020, ISBN: 978-84-09-24232-0, ISSN: 2340-1095, DOI: 10.21125/iceri.2020.1377, https://library.iated.org/view/NAKASHIDZEMAKHARADZE2020DIS
- N. Samnidze, M. Diasamidze, T. Nakashidze-Makharadze, M. Gurgenidze, N. Makaradze. Foreign language learning anxiety in adults and their coping strategies. New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences. Volume 7, Issue 1, (2020) 117-125, Published Jul 2, 2020, DOI: https://doi.org/10.18844/prosoc.v7i1.4873, https://un-pub.eu/ojs/index.php/pntsbs/article/view/4873?fbclid=IwAR0A8hEGtA4fx-2Ju5vr9vHfZnXsXUncGlJp6-cIQCN-fgbw6tT-3r_yn1c
- ნ. მაკარაძე. სწავლასთან დაკავშირებული სტრესის დაძლევის პედაგოგიური პირობები უმცროსი მოზარდობის ასაკში. ქესჟ - განათლების მეცნიერებები და ფსიქოლოგია. ISSN – 1512-1801, N3 (49), გვ. 10. თბილისი, 2018 წ. http://gesj.internet-academy.org.ge/en/list_artic_en.php?b_sec=edu&issue=2018-09
- N. Mamuladze; N. Makaradze; M. Gurgenidze. Private Tutoring: problems and solutions. WORLD SCENCE №6 (34); Vol. 7, ISSN 2413-1032; RS Global, P. 47-52, 2018, WARSAW, POLAND; http://archive.ws-conference.com/wp-content/uploads/2560.pdf
- ნ. მაკარაძე. სტრესი და ქცევა (გამოკვლევების მიმოხილვა). ჟურნალი ,,განათლება“, N8. თბილისი, 2016 წ. გვ. 7-16;
- N. Makaradze, A. Bakuridze, M. Koridze, N. Mikeladze. PARENT UNIVERSITY FOR INCLUSIVE EDUCATION. HENTI 2015, Kutaisi, Georgia. EISSN 2346-7851. Website: http://www.atsu.edu.ge/geo/xarisxi/Henti/HENTI2015.
- I. Kurdadze, N. Makaradze, N. Mikeladze. Using Effective Educational Management in the Working Process of School Principal as a Leader. International Academic Reseach Journal of Business and Management (Index Copernicus). Published by: Academic Reseach Publishers. United Arab Emirates. Volume No.3 Issue No.7, December, 2014, ISSN: 2227-1287 (Print); http://acrpub.com/
- ნ. მაკარაძე, ი. ბალანჩივაძე. ცაცია ბავშვები და მათთან მუშაობის თავისებურებები. საერთაშორისო კონფერენცია ,,ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში - II". ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ბათუმი, 24-26 ოქტომბერი, 2014 წ.
- I. Kurdadze, N. Makaradze, N. Mikeladze. The Role of Management in the Process of Teacher's Personal and Professional Growth. International Academic Reseach Journal of Business and Management (Index Copernicus). Published by: Academic Research Publishers. United Arab Emirates. Volume No. 3 Issue No. 6, November, 2014, ISSN: 2227-1287 (Print); http://acrpub.com/
- M. Gvaramadze, M. Balasanian, I. Kurdadze, N. Makaradze. European Worth in Georgia. IJORS, International Journal of Russian Studies, ISSN: 2158-7051, No. 6/1 (January 2013). http://www.ijors.net/issue6_1_2013/issue6_1.php;
- ნ. მაკარაძე, ნ. მამულაძე. სასწავლო გარემო, როგორც სკოლის წარმატების მნიშვნელოვანი ფაქტორი. საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი ,,ინტელექტი“, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თბილისის ღია სასწავლო უნივერსიტეტი, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი, განჯის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, კამბოჯის ,,ზამან“ უნივერსიტეტი. მოხსენებათა თეზისები II საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია კომპიუტინგი/ინფორმატიკა, განათლების მეცნიერებები, მასწავლებლის განათლება. საქართველო-აზერბაიჯანი-თურქეთი-კამბოჯა. ბათუმი, 21-23 სექტემბერი, 2012 წ. გვ. 138-139;
- მ. ქორიძე, ნ. მაკარაძე, ნ. მამულაძე. სტუდენტის დამოუკიდებელი მუშაობა და მისი ორგანიზების მნიშვნელობა. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის III საერთაშორისო კონფერენცია ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“. შრომები. ქუთაისი, 2012 წ. გვ. 98-102;
- ნ. მაკარაძე, ნ. მოდებაძე. ექვსწლიანი დაწყებითი სკოლა და მასწავლებლის მომზადების პრობლემები. GESJ: EducationScienceandPsychology 2012|No.1(20) International Scientific Conference: "Education in the Era of Globalization - XXI Century Challenges''. Materials (ISSN 1512-1801). http://www.gesj.internet-academy.org.ge/ge/s_articles_ge.php?b_sec=edu);
- ნ. მაკარაძე. მოტივაცია სწავლების პროცესში. საერთაშორისო რეცენზირებადი და რეფერირებადი სამეცნიერო ჟურნალი ,,მეცნიერება და ცხოვრება“ N1 (3), თბილისი, 2011 წელი, გვ. 173-179.
- Nana Makaradze, Nino Mikeladze. Pedagogical strategies of overcoming the exam-related stress. Shota Rustaveli State University, South-West University Neofit Rilski. INNOVATIVE ASPECTS OF STUDY OF THE BLACK SEA COUNTRIES CULTURE, HISTORY, ANTHROPOLOGY, LITERATURE AND LINGUISTICS. II. Blagoevgrad-Batumi, 2011. Pg. 341-345;
- Nino Mikeladze, Nana Makaradze. Developments in Lifelong Learning. International Conference, Bologna Process, European Construction, European Neighborhood Policies (Collection L’Europdes Universites, ISBN: 978-2-8027-3492-5), ,,Bruylant”, 2011. Pg. 367-370; (www. Bruylant.be)
- ნ. მამულაძე, ნ. მაკარაძე. როგორ შევაყვაროთ ბავშვებს წიგნები (ტატიანა ვონტასა და ფანიკა ბალიჩის რეკომენდაციების მიხედვით). კრებულში ,,ბიბლიოთეკა მომავალი თაობისათვის (სამეცნიერო კონფერენციის მასალები (2010 წლის 20-22 მაისი)“. ბათუმი, 2011 წელი, გვ. 242-250;
- ნ. მაკარაძე. მენტორისა და მაძიებლის ურთიერთთანამშრომლობა. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის შრომები - განათლების ფილოსოფია, ფსიქოლოგია, პედაგოგიკა XVI. ბათუმი, 2010 წელი, გვ. 78-86;
- მაკარაძე. რეკლამის ფსიქოლოგიური ზეგავლენა ტურისტის მოტივაციაზე. ტურიზმი: ეკონომიკა და ბიზნესი. გამომცემლობა ,,უნივერსალი”. თბილისი, 2010 წელი, გვ. 416-422;
- ნ. მაკარაძე. სტრესი და სწავლა უმცროს სასკოლო ასაკში. გამომცემლობა „შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი“, ISBN 978-9941-409-49-3. ბათუმი, 2009 წელი (მონოგრაფია,168 გვერდი);
- ნ. მაკარაძე. მენეჯერისათვის აუცილებელი უნარ-ჩვევების როლი სკოლის ეფექტურ მართვაში. ი. გოგებაშვილის სახელობის პედაგოგიკურ მეცნიერებათა ეროვნული ინსტიტუტის რეფერირებული სამეცნიერო ჟურნალი „საზრისი“ (შრომების კრებული) №25. თბილისი, 2009 წელი;
- ნ. მაკარაძე. სწავლის მოტივაცია და მისი ამაღლების სტრატეგიები. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის კრებული „ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში“. ბათუმი, 2010 წელი, გვ. 552-555;
- ნ. მაკარაძე. დაქვეითებული სწავლის უნარის მქონე მოსწავლეთა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებები. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის შრომები - ფსიქოლოგია, პედაგოგიკა XII. ბათუმი, 2009 წელი;
- Нана Макарадзе. Индивидуальные стратегии реагирования на стресс среди учащихся младшихклассов. Международное научно-периодическое издание „Межкультурные коммуникации“ №8. Тбилиси, 2009 г. Стр. 209-213;
- ნ. მაკარაძე. სპეციალური საჭიროებების მქონე პირთა განათლების ზოგადი ასპექტები. პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი „ინტელექტი“ №1(33). თბილისი, 2009 წელი, გვ. 342-344.
- ნ. მაკარაძე. საერთაშორისო პროექტების (Horizon 2020, Erasmus+, USAID, UNICEF) ფარგლებში უნივერსიტეტისა და სკოლის თანამშრომლობასთან დაკავშირებული გამოწვევები. ეროვნული სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია „საერთაშორისო პროექტების დისემინაცია და განათლების თანამედროვე პარადიგმები“. სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. თბილისი, 26-27 ივლისი, 2023 წ.
- ი. ჟვანია, თ. აბაშიძე, ნ. მაკარაძე, მ. გურგენიძე. ინკლუზიური განათლება რეგიონული უნივერსიტეტების პერსპექტივიდან. ინკლუზიური განათლების მხარდამჭერი პირველი ეროვნული კონფერენცია „ინკლუზიური განათლება საქართველოში - მიღწევები, გამოწვევები და პერსპექტივები - 2023“. ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. თბილისი, 29-30 ივნისი, 2023 წ. https://dspace.tsu.ge/xmlui/handle/123456789/2255
-
ნანა მაკარაძე, ნათია მაკარაძე, მარინე გურგენიძე, ნანი მამულაძე. ბავშვზე დაკვირვებასა და მონაცემთა შეგროვება-შეფასებასთან დაკავშირებული გამოწვევები სკოლამდელ საგანმანათლებლო დაწესებულებებში. მეორე საერთაშორისო კონფერენცია „ადრეული განათლება და ზრუნვა“ - თამაში: ხარისხიანი ადრეული განათლებისა და ზრუნვის საფუძველი. საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო, გაეროს ბავშვთა ფონდი საქართველოში, იაპონიის საერთაშორისო თანამშრომლობის სააგენტო, სსიპ - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი, 8-9 ივნისი, 2023 წ. https://bsu.edu.ge/main/page/18948/index.html
- ნანა მაკარაძე, ნათია მაკარაძე. აღმზრდელ-პედაგოგების კომპეტენციები ეთნიკურ უმცირესობათა ხელმისაწვდომი და ხარისხიანი განათლების უზრუნველსაყოფად. მე-3 საერთაშორისო კონფერენცია: „ბავშვთა უფლებების საკითხების ჩართვა საუნივერსიტეტო საგანმანათლებლო პროგრამებსა და კურიკულუმებში“ სახელმწიფო ენის სწავლებასა და ეთნიკური უმცირესობების განათლებაზე აქცენტირებით. სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ახალციხე, 20-21 სექტემბერი, 2022 წ. https://sjuni.edu.ge/wp-content/uploads/2022/09/Agenda_20-21-September_GEO_academic_Final.pdf
- ნანა მაკარაძე, ნათია მაკარაძე. სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების დაწესებულებების ავტორიზაციასთან დაკავშირებული გამოწვევები. სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სამეცნიერო კვლევებისა და განვითარების დეპარტამენტის, განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის, მულტიკულტურული განათლებისა და კულტურის კვლევების ცენტრი მიერ ორგანიზებული ონლაინ სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია „საერთაშორისო საგანმანათლებლო პროექტების დისემინაცია და განათლების თანამედროვე პარადიგმები“ (კონფერენცია მიძღვნა სოხუმში უმაღლესი სასწავლებლის დაარსების 90 წლის იუბილეს). სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თბილისი, 01 აგვისტო, 2022 წ. https://www.sou.edu.ge/news-details.php?id=1029
- ნანა მაკარაძე, მადონა მიქელაძე. აკადემიური კეთილსინდისიერება და დისტანციური სწავლება. აკადემიური კეთილსინდისიერება და დისტანციური სწავლება საგანგებო სიტუაციის დროს ქართული უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების პერსპექტივიდან. ბათუმი, 23 ივნისი, 2022 წ. https://bsu.edu.ge/main/page/16972/index.html
- ნ. მაკარაძე, ა. ჯანელიძე, ნ. ალელიშვილი. წიგნის კითხვის პრაქტიკა სკოლამდელ დაწესებულებებში საქართველოში: ძირითადი გამოწვევები. პირველი საერთაშორისო კონფერენცია „ადრეული განათლება და ზრუნვა“. ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი, 02-03 ივნისი, 2022 წ.
-
M. Gurgenidze, N. Makaradze, T. Nakashidze-Makharadze, A. Karmanova, Z. Nikiforova, V. Sheleiko. Enhancing Teachers’ Digital Competence for Professional Development in Distance Mode. DTMIS 2022, International Scientific Conference ``Digital Transformation on Manufacturing, Infrastructure & Service``. Institute of Institute of Industrial Management, Economics and Trade. St. Petersburg Polytechnic University. April 28-29, 2022, https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-14985-6_20, https://www.scopus.com/results/authorNamesList.uri?st1=Makaradze&st2=Nana&origin=searchauthorlookup
-
N. Makaradze, N. Mamuladze, M. Gurgenidze, M. Mikeladze, T. Kapanadze. ADAPTATION OF FIRST GRADERS TO THE CLASSROOM LEARNING ENVIRONMENT IN A PANDEMIC CRISIS. Conference name: 16th International Technology, Education and Development Conference. Valencia, Spain (Online Conference). Dates: 7-8 March, 2022; ISBN: 978-84-09-37758-9; ISSN: 2340-1079; doi: 10.21125/inted.2022.1496; https://library.iated.org/view/MAKARADZE2022ADA
-
ნანი მამულაძე, ნანა მაკარაძე, მარინე გურგენიძე, მადონა მიქელაძე. როგორ გავაუმჯობესოთ საკლასო სასწავლო გარემოსთან პირველკლასელთა ადაპტაცია პანდემიით გამოწვეული კრიზისის პირობებში. საქართველოს I ეროვნული სამეცნიერო ფორუმი „კოვიდ-19 საქართველოს 2021 წლის რეალობაში“. საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, ივ. ბერიტაშვილის ექსპერიმენტული ბიომედიცინის ცენტრი. თბილისი, 20-21 დეკემბერი 2021 წ. https://lifescience.org.ge/news/432--i-19-2021-.html
-
N. Makaradze, V. Zaslavski, N. Samnidze, T. Nakashidze-Makharadze, M. Gurgenidze, M. Diasamidze. Challenges of Using Computer-Based Educational Technologies in Higher Education. MCIT - Modeling, control and information technologies: Proceedings of V International scientific and practical conference. NATIONAL UNIVERSITY OF WATER AND ENVIRONMENTAL ENGINEERING, Ukraine. November 21, 2021. doi: https://doi.org/10.31713/MCIT.2021.19, https://itconfdoc.nuwm.edu.ua/index.php/ITConf/article/view/269
- ნ. მაკარაძე, მ. მიქელაძე. განმავითარებელი შეფასების გამოყენებასთან დაკავშირებული გამოწვევები უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დისტანციური სწავლების დროს. სამეცნიერო კვლევებისა და განვითარების დეპარტამენტის, სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის, მულტიკულტურული განათლებისა და კულტურის კვლევების ცენტრის მიერ ორგანიზებული ონლაინ ეროვნული სამეცნიერო - პრაქტიკული კონფერენცია „განათლების თანამედროვე პარადიგმები და ევროკავშირის საერთაშორისო პროექტების DITECH, ASSET, DOIT, CURE, DARE დისემინაცია“. თბილისი, 2 აგვისტო, 2021 წ.
- T. Nakashidze-Makharadze, N. Makaradze, M. Gurgenidze. Distance Learning – a challenge for Georgian Higher Educational Institutions. 13th annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2020). 9-11 November, 2020, IATED Academy, Valencia, Spain. ISBN: 978-84-09-24232-0; ISSN: 2340-1095; doi: 10.21125/iceri.2020.1377
- N. Samnidze, M. Diasamidze, T. Nakashidze-Makharadze, M. Gurgenidze, N. Makaradze. Foreign language learning anxiety in adults and their coping strategies. 12th World Conference on Educational Sciences (WCES-2020). 02 July, 2020, İstanbul Ayvansaray University, Turkey. . https://doi.org/10.18844/prosoc.v7i1.4873,
- ნანა მაკარაძე, მარიანა გოგოლიშვილი, ნათია მაკარაძე. ბავშვთა დაცვის მიმართვიანობის (რეფერირების) პროცედურების ცოდნისა და გამოყენების პრაქტიკა სკოლამდელ საგანმანათლებლო დაწესებულებებში. საერთაშორისო კონფერენცია „ბავშვთა უფლებების საკითხების ჩართვა საუნივერსიტეტო საგანმანათლებლო პროგრამებსა და კურიკულუმებში“. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქუთაისი, 1-2 ოქტომბერი, 2020 წ.
- N. Makaradze, T. Siradze. Institutional Policy and the Importance of its Fair Usage to Protect Academic Integrity. First International Conference on Academic Integrity. Ilia State University, Tbilisi, 05.10.2020. http://integrity.iliauni.edu.ge/wp-content/uploads/2020/10/Integrity_agenda-geo.pdf
- N. Makaradze, I. Shamilishvili. Importance of Student’s Load Regulation. International Scientific Conference Green Medications – By Green Technologies – For Healthy Life. 27-28 September, 2019, Tbilisi State Medical University, Tbilisi, Georgia. Member of Scientific Committee) https://tsmu.edu/conference2019/index.php?lang=en;
- M. Mikeladze, M. Khalvashi, N. Makaradze, N. Mikeladze. Innovation in Teacher-Education in Georgia and Israel Through ERASMUS+ Projects: Challenges and Pathways (Format - Long Round tables). 7th International Conference on Innovative Teacher Education. Mofet Institute in Tel Aviv, Israel, 24-26.06.2019
-
N. Makaradze, M. Mikeladze, N. Mikeladze. Establishment of civic consciousness at the preschool age. The conference is dedicated to the EU-funded joint projects of Georgian-Israeli and is specially. held at the Independence Day of the State of Israel and Victory Day for Georgia. Sokhumi State University. Tbilisi, 09.05.2019
- N. Mamuladze, M. Gurgenidze, N. Makaradze. Private Tutoring: problems and solutions. II International Scientific and Practical Conference "International Trends in Science and Technology"; RS Global, WORLD SCENCE. Warsaw, Poland, May 31, 2018, DOI: https://doi.org/10.31435/rsglobal_ws/12062018/5880, https://www.academia.edu/37027916/WORLD_SCIENCE_6_34_V
- ნ. მაკარაძე. აღსაზრდელთა ჯანმრთელობასა და უსაფრთხოებასთან დაკავშირებული სტანდარტები და აღმზრდელ-პედაგოგთა კომპეტენციები. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,მომავლის ტექნოლოგიები და სიცოცხლის ხარისხი“. მიმართულება: მომავლის ტექნოლოგიები და განათლება: „განათლების ხარისხი – სიცოცხლის ხარისხი“. ბათუმი, 29 სექტემბერი-1 ოქტომბერი, 2017 წ.
- ა. ბერიძე, თ. სირაძე, ლ. ახვლედიანი, ნ. მაკარაძე, ქ. სვანიძე. პროფესორ-მასწავლებელთა რეიტინგის განსაზღვრის შესახებ. უმაღლესი განათლება - ახალი ტექნოლოგიები და ინოვაციები. HENTI 2017, ქუთაისი, 01-02 მაისი, 2017. Website: http://atsu.edu.ge/Conferences/HENTI/index.php?page=ProgrammeAccreditation&lng=Ge#cont
- მ. მიქელაძე, ნ. მაკარაძე. სტერეოტიპები, როგორც სამოქალაქო ცნობიერების განვითარების ერთ-ერთი ხელისშემშლელი ფაქტორი. VII საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია „სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“, ქუთაისი, 4-5 ივნისი, 2016 წ.
- N. Makaradze, A. Bakuridze, M. Koridze, N. Mikeladze. PARENT UNIVERSITY FOR INCLUSIVE EDUCATION. HENTI 2015, Kutaisi, Georgia. 01-02 May,2015. Website: http://www.atsu.edu.ge/geo/xarisxi/Henti/HENTI2015
- I. Kurdadze, N. Makaradze, N. Mikeladze. Using Effective Educational Management in the Working Process of School Principal as a Leader. ARC 2014 - III International Conference on Business and Management. Hotel Juhu Plaza, Mumbai, India, December 26-27, 2014. Website: http://acrpub.com/
- ნ. მაკარაძე, ი. ბალანჩივაძე. ცაცია ბავშვები და მათთან მუშაობის თავისებურებები. საერთაშორისო კონფერენცია ,,ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში - II". ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ბათუმი, 24-26 ოქტომბერი, 2014 წ.
- I. Kurdadze, N. Makaradze, N. Mikeladze. The Role of Management in the Process of Teacher's Personal and Professional Growth, ARC 2014 - II International Conference on Applied research in Business Management, Economics and Finance, Pattaya, Thailand, August 02-03, 2014.Website:http://acrpub.com/
- ნ. მაკარაძე, ნ. მამულაძე, ნ. ფუტკარაძე. აზროვნების სწავლება საკლასო გარემოში. V საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია „სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ქუთაისი, 5-6 ივლისი, 2014 წ.
- ნ. მაკარაძე, ნ.მამულაძე, ნ.ფუტკარაძე. ჯგუფური მუშაობის ორგანიზება-შეფასების თავისებურებები. აბრეშუმის გზის მე-9 საერთაშორისო კონფერენცია. IBSU. 23-25 მაისი, 2014 წ.
- ნანა მაკარაძე, ნათია მაკარაძე. სასწავლო რესურსისა და სწავლების სტრატეგიების შერჩევა/გამოყენების მნიშვნელობა სწავლება-სწავლის ხარისხის ამაღლებაში. მეხუთე საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,განათლება და ინოვაცია“. გორი, 18-19 ნოემბერი, 2012 წ.
- ნ. მაკარაძე, ნ. მამულაძე. სასწავლო გარემო, როგორც სკოლის წარმატების მნიშვნელოვანი ფაქტორი. საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი ,,ინტელექტი“, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თბილისის ღია სასწავლო უნივერსიტეტი, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი, განჯის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, კამბოჯის ,,ზამან“ უნივერსიტეტი. II საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია კომპიუტინგი/ინფორმატიკა, განათლების მეცნიერებები, მასწავლებლის განათლება. 21-23 სექტემბერი, 2012 წ.
- მ. ქორიძე, ნ. მაკარაძე, ნ. მამულაძე. სტუდენტის დამოუკიდებელი მუშაობა და მისი ორგანიზების მნიშვნელობა. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის III საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“. ქუთაისი, 2012 წ.
- ნ. მაკარაძე, ნ. მოდებაძე. ექვსწლიანი დაწყებითი სკოლა და მასწავლებლის მომზადების პრობლემები. ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი. პედაგოგიკის ინსტიტუტი. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,განათლება გლობალიზაციის ეპოქაში - XXI საუკუნის გამოწვევები“. თბილისი, 9-10 დეკემბერი, 2011 წ.
- N. Mikeladze, N. Makaradze. Developments in Life long Learning. International Conference, Bologna Process, European Construction, European Neighborhood Policies. Batumi, 28-29. 06. 2010;
- ნ. მაკარაძე. რეკლამის ფსიქოლოგიური ზეგავლენა ტურისტის მოტივაციაზე. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტის, ბიზნესის სკოლის, აჭარის არ ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტისა და შავი ზღვის ტექნიკური უნივერსიტეტის (თურქეთი) I საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია ,,ტურიზმი: ეკონომიკა და ბიზნესი”. ბათუმი-ტრაპიზონი. 5-6 ივნისი, 2010 წ.
- N. Makaradze, N. Mikeladze. Personal Knowledge Management Strategies. International Conference & Exhibition ,,Batumi – Spring - 2010“. 7- 9. 05. 2010;
- ნ. მაკარაძე. სწავლის მოტივაცია და მისი ამაღლების სტრატეგიები. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის საერთაშორისო კონფერენცია თემაზე „ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში“. ბათუმი, 29–31.05.2009 წ.
- ნ. მაკარაძე. ნიჭიერი ბავშვები და მათთან მუშაობის თავისებურებები. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტისა და საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის ერთობლივი II საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია თემაზე „სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“. ქ. ქუთაისი, 27.12.2008 წ.
1. ,,Erasmus +“-ის საგრანტო პროექტი: Responsible Conduct of Research - Research Integrity and Ethics in Georgian Universities (ETHICS) - ,,კვლევის პასუხისმგებლიანად წარმართვა - კვლევის კეთილსინდისიერება და ეთიკა ქართულ უნივერსიტეტებში“
საგრანტო პროექტის ნომერი: 101082546 — ETHICS — ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-3
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 01.02.2023-31.01.2027
პოზიცია გრანტში: მენეჯერი, უმცროსი ექსპერტი
2. სსიპ - შოთა რუსთაველის საქართველოს ეროვნული სამეცნიერო ფონდის ფუნდამენტური კვლევების 2021 წლის საგრანტო კონკურსში გამარჯვებული №FR-21-3869 პროექტი „მასწავლებლები ინკლუზიური განათლების მხარდასაჭერად“
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 15.03.2022-15.03.2024
პოზიცია გრანტში: ძირითადი პერსონალი.
3. აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს „პროგრამის „უმაღლესი განათლების“ ქვეპროგრამის „უმაღლესი განათლების ხელშეწყობა“ ფარგლებში (UNICEF-ის მხარდაჭერით) დაფინანსებული სეზონური სკოლა „სკოლამდელი განათლების საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამების განვითარება (ადრეულ განათლებაში ოჯახთან და თემთან თანამშრომლობის მიმართულებით)“
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 16.09.2021- 26.09.2021
პოზიცია გრანტში: ხელმძღვანელი
4. გაეროს განვითარების პროგრამის ფარგლებში დაფინანსებული პროექტი „საქართველოში სოფლის მეურნეობასთან დაკავშირებული პროფესიული განათლებისა და ტრენინგის (VET) სისტემის მოდერნიზაცია (VET ფაზა 2)“, პროექტის № 00102163
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 01.10.2021-31.07.2022
პოზიცია გრანტში: ექსპერტი, ტრენერი
5. ევროკავშირის პროექტი Horizon 2020: ``iHubs4Schools - Accelerating Digital Innovation in Schools through Regional Innovation Hubs and a Whole-School Mentoring Model`` - „ციფრული ინოვაციების დანერგვა სკოლებში რეგიონული ინოვაციური ჰაბებისა და მენტორინგის მოდელის საშუალებით“
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 23.04.2021-01.07.2023
პოზიცია გრანტში: მკვლევარი, ტექნიკური პერსონალი
6. ,,Erasmus +“-ის საგრანტო პროექტი: ``Developing and Implementing Technology-Enhanced Teaching and Learning at Georgian HEIs`` (DITECH) - „ტექნოლოგიებით გაძლიერებული სწავლება და სწავლის განვითარება და დანერგვა საქართველოს უსდ-ებში“
საგრანტო პროექტის ნომერი: 618766-EPP-1-2020-1-EE-EPPKA2-CBHE-JP
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 05.03.2021-14.10.2023
პოზიცია გრანტში: მკვლევარი, ტექნიკური/ადმინისტრაციული პერსონალი
7. აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს „პროგრამის „უმაღლესი განათლების“ ქვეპროგრამის „უმაღლესი განათლების ხელშეწყობა“ ფარგლებში (UNICEF-ის მხარდაჭერით) დაფინანსებული სეზონური სკოლა „სკოლამდელი განათლების საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამის სასწავლო და პრაქტიკული კომპონენტების განვითარება“
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 19.11.2020-27.11.2020
პოზიცია გრანტში: ხელმძღვანელი
8. პოლონეთის რესპუბლიკის საგარეო საქმეთა სამინისტროს დაფინანსებით განხორციელებული პროექტი „ისინი ჩვენს შორის არიან (FRIENDLY SCHOOL)“
განმახორციელებელი ორგანიზაცია: პოლონეთის განათლების ცენტრი
პარტნიორი: საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო
პროექტის ხანგრძლივობა: 06.10.2020 / 20.12.2020
პოზიცია გრანტში: ტრენერი
9. აშშ საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს / USAID-ის პროექტი „USAID საბაზისო განათლების პროგრამა“ (USAID Basic Education Program)
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 2020-2026
პოზიცია გრანტში: მენეჯერი, ტრენერი
10. ,,Erasmus +“-ის საგრანტო პროექტი: ``Learning Optimization and Academic Inclusion Via Equitative Distance Teaching and Learning`` (Love Distance) - „სწავლების ოპტიმიზაცია და აკადემიური ინკლუზია დისტანციური სწავლებისა და სწავლის გამოყენებით“
საგრანტო პროექტის ნომერი: 609949-EPP-1-2019-1-PTEPPKA2-CBHE-JP
პროექტის ტიპი: რეგიონთაშორისი პროექტი
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 15.01.2020-14.01.2023
პოზიცია გრანტში: ლოკალური კოორდინატორი ბსუ-ში, მკვლევარი.
11. ,,Erasmus +“-ის საგრანტო პროექტი: ,,Curriculum Innovation for Social Inclusion" (CISI) - ,,ინოვაციები კურიკულუმში სოციალური ჩართულობის მხარდასაჭერად"
საგრანტო პროექტის ნომერი: 609736-EPP-1-2019-1-GEEPPKA2-CBHE-JP
პროექტის ტიპი: ეროვნული პროექტი
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 15.11.2019-14.11.2022
პოზიცია გრანტში: ლოკალური კოორდინატორი ბსუ-ში, მკვლევარი.
12. ,,Erasmus +“-ის საგრანტო პროექტი: “Academic Integrity for Quality Teaching and Learning in Higher Education Institutions in Georgia“ (INTEGRITY) - ,,აკადემიური კეთილსინდისიერება ხარისხიანი სწავლისა და სწავლებისთვის ქართულ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში“.
საგრანტო პროექტის ნომერი: 585841 EPP-1-2017-1-GE-EPPKA2-CBHE-SP
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 15.10.2017-14.10.2019
პოზიცია გრანტში: ლოკალური კოორდინატორი ბსუ-ში, მკვლევარი.
13. ,,Erasmus +“-ის საგრანტო პროექტი: “Assisting Better Communication” (ABC) - ,,უკეთესი კომუნიკაციის ხელშეწყობა“.
საგრანტო პროექტის ნომერი: 573610-EPP-1- 2016-1-GEEPPKA2-CBHEJP
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 15.10.2016-14.10.2019
პოზიცია გრანტში: ლოკალური კოორდინატორი ბსუ-ში, მკვლევარი
14. Erasmus + Capacity Building in Higher Education (CBHE/ex-Tempus) - შესაძლებლობების განვითარება უმაღლეს განათლებაში ფარგლებში დაფინანსებული საგრანტო პროექტი: “Curriculum Reform for Promoting Civic Education and Democratic Principles in Israel and in Georgia” (CURE) - კურიკულუმის რეფორმა სამოქალაქო განათლებისა და დემოკრატიული პრინციპების განვითარების ხელშეწყობისათვის ისრაელსა და საქართველოში
საგრანტო პროექტის ნომერი: 573322-EPP-1- 2016-1-ILEPPKA2-CBHEJP
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 15.10.2016-14.10.2019
პოზიცია გრანტში: ლოკალური კოორდინატორი ბსუ-ში, მკვლევარი.
15. ტემპუსის საგრანტო პროექტი ,,ინდივიდუალური საჭიროებების მქონე ადამიანების საზოგადოებაში ინტეგრაცია“. (“Access to Society for People with Individual Requirements (ASPIRE))”.
საგრანტო პროექტის ნომერი: 530345-TEMPUS-1-2012-1-GE-TEMPUS-JPHES.
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 15.10.2012-14.10.2015
პოზიცია გრანტში: მენეჯერი, მკვლევარი.
16. სამოქალაქო ფონდ ,,ღია საზოგადოება-საქართველო“-სა და ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრის პროექტი "მულტიკულტურული განათლების ასახვა მასწავლებელთა განათლების პროგრამებში“.
საგრანტო პროექტის ნომერი: №HE/12/14-19885.
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 1.02 - 30.06, 2015
პოზიცია გრანტში: ექსპერტი
-
ბსუ-ს ზუსტ მეცნეირებათა და განათლების ფაკულტეტისა და ორგანიზაცია „გლობალური პარტნიორები განათლებისთვის“ თანამშრომლობის ფარგლებში ორგანიზაციის დირექტორის ლანეტ დელინგერის მიერ ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის ლექტორ-მასწავლებლებისთვის ჩაატარებული სემინარი თემაზე „პედაგოგთა საზოგადოების პროფესიული განვითარება“. 31.07.2023 წ.
-
Erasmus+ პროექტის ,,სწავლების ოპტიმიზაცია და აკადემიური ინკლუზია დისტანციური სწავლებისა და სწავლის გამოყენებით" (Learning Optimization and Academic Inclusion Via Equitative Distance Teaching and Learning - Love Distance) ფარგლებში ჩატარებული ონლაინ-ტრენინგი „ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში“ (ტრენინგის თემატიკა: პროგრამების GitMind, Moodle H5P გამოყენება, პროგრამის diagramsnet გამოყენება, პროგრამის Miro გამოყენება). 22.06.2023 წ.
- Course Development Workshop Working group 3, in the frame of Curriculum Innovation for Social Inclusion (CISI) Erasmus+ CBHE Project, October 31-4 November, 2022, Brasov, Romania.. Transilvania University of Brasov.
- The [nationality/institution] team of Erasmus+ Project “Curriculum Innovation for Social Inclusion” CISI (609736-EPP-1-2019-1-GEEPPKA2-CBHE-JP) - supported by Erasmus + Capacity Building in Higher Education (CBHE) program. Online seminar „How to Organize Barrier-free Environment in the University“. The Seminar was organized for the administrative staff of CISI partner Georgian Universities on 1.02.2022;16.02.2022; 25.02.2022.
- The Project “Curriculum Innovation for Social Inclusion” CISI (609736-EPP-1-2019-1- GEEPPKA2-CBHE-JP) - supported by Erasmus + Capacity Building in Higher Education (CBHE) program. Online seminar „Teaching Students with Special Educational Needs . The Seminar was organized for the academic staff of CISI partner Georgian Universities on 2.02.2022; 16.02.2022; 25.02.2022; 28.02.2022.
- სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი „სოციალურ-ემოციური კომპეტენციები ადრეულ ასაკში“. 20 საკონტაქტო, 30 არასაკონტაქტო საათი. სერტიფიკატი N 0005, სერტიფიკატის გაცემის თარიღი - 10 იანვარი, 2022 წ.
- ევროკავშირის მიერ დაფინანსებული პროექტის „ცოდნისა და უნარების განვითარების ქსელებისა და პლატფორმების გაძლიერება (LINKS)“ ფარგლებში ჩატარებული ტრენინგი: „საპროექტო განაცხადის მომზადების საფუძვლები / ციფრული თანამშრომლობის ინსტრუმენტები“. 11-12 ივნისი, 2021 წ.
- სსიპ - განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ჩატარებული ტრენინგი: „თვითშეფასების პროცესის მტკიცებულებებით უზრუნველყოფა პროფესიულ განათლებაში“. ივნისი, 2021 წ.
- სსიპ - განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ჩატარებული ტრენინგი: „პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამის ფარგლებში ზოგადი განათლების საშუალო საფეხურის სწავლის შედეგების დადასტურება“. ივნისი, 2021 წ.
- სსიპ - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ორგანიზებით ჩატარებული „აღმზრდელ-პედაგოგთა პროფესიული განვითარების ტრენინგმოდულის ტრენერთა ტრენინგი“. ნოემბერი-დეკემბერი, 2020 წ.
- აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს სეზონური სკოლა „სკოლამდელი განათლების საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამის სასწავლო და პრაქტიკული კომპონენტების განვითარება“. ნოემბერი, 2020 წ.
- პოლონეთის რესპუბლიკის საგარეო საქმეთა სამინისტროს პროექტის „მეგობრული სკოლა - ისინი ჩვენ შორის არიან“ ფარგლებში განხორციელებული ინკლუზიური განათლების ტრენინგი. ოქტომბერი-დეკემბერი, 2020 წ.
- Erasmus+ პროექტის „აკადემიური კეთილსინდისიერება ხარისხიანი სწავლისა და სწავლებისათვის ქართულ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში“ (ACADEMIC INTEGRITY FOR QUALITY TEACHING AND LEARNING IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN GEORGIA - INTEGRITY) ფარგლებში ჩატარებული ვებინარი „Turnitin-ის პროგრამის გამოყენებით ნაშრომის შემოწმება და რუბრიკების გამოყენება“. 21.05.2020 წ.
- Erasmus+ პროექტის „აკადემიური კეთილსინდისიერება ხარისხიანი სწავლისა და სწავლებისათვის ქართულ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში“ (ACADEMIC INTEGRITY FOR QUALITY TEACHING AND LEARNING IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN GEORGIA - INTEGRITY) ფარგლებში ჩატარებული ვებინარი „Turnitin-ის პროგრამის გამოყენებით დავალების შექმნა და შეფასება“. 15-16.04.2020 წ.
- თსუ-სა და ბსუ-ს ერთობლივი საზაფხულო სკოლის ,,კვლევის თანამედროვე მიდგომები განათლების დარგში" ფარგლებში ჩატარებული სამუშაო შეხვედრები (25 საათი). კურსის ხელმძღვანელი: როის ჯეფერსონი (ჩრდილოეთ ტეხასის უნივერსიტეტი, აშშ). 7-13.07.2019 წ.
- პოლონეთის მთავრობის, UNICEF საქართველოსა და EDUKATOR-პოლონეთის პროფესიული ორგანიზაციის ორწლიანი (2018-2019) საპარტნიორო პროგრამის ,,სკოლამდელი განათლების კადრების პროფესიული განვითარების სისტემის გაუმჯობესება საქართველოში" ფარგლებში გამართული ტრენინგი ,,ტექნიკური მხარდაჭერის გაწევა ადრეული და სკოლამდელი საგანმანათლებლო პროგრამების საბაკალავრო ჩარჩოს შემუშავებაში". 13-15.05.2019 წ.
- ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი ,,Office PowerPoint-ის სლაიდების გამოყენება ეფექტური სწავლებისათვის". ბათუმი, 19-20.04.2019 წ.
- სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის „პროფესიული განათლება და ადამიანური რესურსების განვითარება“ შემუშავების მიზნით ჩატარებული პროფესორ-მასწავლებელთა ტრენინგი. თსუ, 8-12.04.2019 წ.
- ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი ,,მობილური აპლიკაციის Polleverywhere.com გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში". ბათუმი, 30-31.03.2019 წ.
- გაეროს ბავშვთა ფონდისა და საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს სამინისტროს თანამშრომლობის ფარგლებში ჩატარებული ტრენინგი ,,დაწყებით განათლებაში სწავლა-სწავლების პედაგოგიკა და მეთოდოლოგია - საგნობრივი სპეციფიკაციები“. თბილისი, 29.11-01.12. 2018 წ.
- ERASMUS+–ის საგრანტო პროექტის „აკადემიური კეთილსინდისიერება ხარისხიანი სწავლისა და სწავლებისათვის ქართულ უმაღლეს საგანმანათლებო დაწესებულებებში“ (ACADEMIC INTEGRITY FOR QUALITY TEACHING AND LEARNING IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN GEORGIA” - INTEGRITY) ფარგლებში უფსალას უნივერსიტეტში ჩატარებული ტრენინგი. შვედეთი, 29-31.08.2019 წ.
- Turnitin Training Course ,,Unlocking the Value of Turnitin Feedback Studio“. Zugdidi, Georgia, September 17-18, 2018.
- Study visit “Preschool and early education in Poland, Theory and praxis“. Maria Grzegorzewska University (Warshaw, Poland). 15-18.05.2018.
- Stady visit in Estonia on 23th-30th september 2016, organized by Foundation Innove, Tallinn University and University of Tartu.
- გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოება (GIZ) და საქართველოში მისი წარმომადგენლობის მიერ ორგანიზებული სასწავლო ტური გერმანიაში, მაგდებურგის უნივერსიტეტში პროფესიული მასწავლებლის მომზადების პროგრამის მომზადებასთან დაკავშირებით. 5-12 ივლისი, 2016 წ.
- ტრენინგ-მოდული ,,მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო მიდგომები“. სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. აგვისტო, 2016 წ.
- ,,ტრენერთა მომზადების ზოგადი კურსი“. სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. აგვისტო, 2016 წ.
- სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისა და ,,ათასწლეულის გამოწვევის ფონდ - საქართველოს“ ორგანიზებით გამართული მედიასემინარი განათლების აქტუალურ საკითხებზე. ყვარელი, 5-6 დეკემბერი, 2015 წ.
- ტრენინგ-მოდული ,,სწავლა-სწავლებისა და შეფასების თანამედროვე მეთოდები“. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის უწყვეტი განათლების ცენტრი. 22-23 ივნისი, 2015 წ.
- საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროსა და გაეროს ბავშვთა ფონდის - UNICEF-ის თანამშრომლობის ფარგლებში ჩატარებული სასკოლო მზაობის პროგრამის ტრენერთა ტრენინგი. ბათუმი, 28-31 აგვისტო, 2015 წ.
- ტრენერთა ტრენინგი ,,,ზრდასრულთა სწავლებისა და სწავლის ეფექტური მიდგომები“. საქართველოს პროფესიული განვითარების ცენტრი. ბათუმი, 4-5 ივლისი, 2015 წ. სერტიფიკატი N03-96;
- MEVLANA-ს გაცვლითი პროგრამის მონაწილე. ართვინის ჭოროხის უნივერსიტეტი. მაისი, 2015 წ.
- UNICEF-ის მხარდაჭერით ორგანიზებული სამდღიანი სამუშაო შეხვედრა სკოლამდელი განათლების მასწავლებლების საბაკალავრო და ტრენინგ პროგრამების სამუშაო ვერსიის შექმნასთან დაკავშირებით. კახეთი, ლოპოტა, 10-12 მაისი, 2015 წ.
- ,,კვლევა საგანმანათლებლო პროცესში; გადაწყვეტილების მიღება მონაცემთა საფუძველზე“. ლექციების კურსი fulbright-ის პროგრამის ფარგლებში (15 საათი). ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, 29 ივნისი-03 ივლისი, 2014 წ.
- ტემპუსის საგრანტო პროექტის „ინდივიდუალური საჭიროების მქონე ადამიანების საზოგადოებაში ინტეგრირება“ (,,Access to Inclusive Education and Social Integration (ASPIRE)” N530345-TEMPUS-1-2012-1-GE-TEMPUS-JPHES) ფარგლებში ჩატარებული კონსორციუმის მეორე შეხვედრა. გერმანია, ქ. დრეზდენი, 23-27თებერვალი, 2014 წ.
- ტემპუსის ,,530311-TEMPUS-1-2012-1-AM-TEMPUS-JPCR-MAHATMA’’ პროექტის ფარგლებში ორგანიზებული ტრენინგი თემაზე ,,სწავლის სტრატეგიები“. ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი, 01-02 თებერვალი, 2014 წ.
- ტემპუსის ,,530311-TEMPUS-1-2012-1-AM-TEMPUS-JPCR-MAHATMA’’ პროექტის ფარგლებში ორგანიზებული ტრენინგი თემაზე ,,ორგანიზაციული მენეჯმენტი“. ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი, 24-26 იანვარი, 2014 წ.
- პროგრამის ,,ხელმისაწვდომობის, ხარისხისა და თანასწორობის უზრუნველყოფა საქართველოს საგანმანათლებლო სისტემაში“ ქვეპროგრამის ,,სკოლამდელი განათლების პოლიტიკის გატარება საქართველოში ადრეულ ასაკში ბავშვთა განვითარების თანაბარი ხელმისაწვდომობისა და ხარისხის გაუმჯობესებისთვის (2012-2013)“ ფარგლებში ჩატარებული პროფესორთა ტრენინგი ,,სკოლამდელი დაწესებულების სპეციალისტების პროფესიული განვითარება“. თბილისი, 24-28 დეკემბერი, 2012 წ.
- მასწავლებლის სერტიფიკატი - ქართული ენისა და ლიტერატურის (I-VI) მასწავლებლობის უფლება (საფუძველი: სასერტიფიკაციო გამოცდა და მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის 2012 წლის 3 სექტემბრის N14-19 ბრძანება). სერტიფიკატი N0005170 (3.09.2012 წ.).
- მოკლევადიანი სასერტიფიკატო პროგრამა ,,სწავლება-სწავლისა და შეფასების მეთოდები უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში“. პროგრამის მოცულობა 2 კრედიტი (50 საათი). ა(ა)იპ გორის სასწავლო უნივერსიტეტი. 02-04 მარტი, 2012 წელი;
- სკოლამდელი განათლების სექტორის განვითარების ტრენერთა ტრენინგი. ეროვნული სასწავლო გეგმების ცენტრი. UNICEF. თბილისი, 19-23 სექტემბერი, 2011 წელი;
- ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის, შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტისა და განათლების მართვის პროექტის (USAID) ერთობლივი ,,განათლების ადმინისტრირების ბათუმის საზაფხულო სკოლა” - კოორდინატორი. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი, 29.08-03.09-2011 წ. (მადლობის სიგელი და მონაწილეობის დამადასტურებელი სერტიფიკატი 5 ECTS კრედიტის მოცულობით);
- American Education Administration Training and Practices Study Tour. 9-21. 07. 2010;
- ასოციაცია ,,სკოლა-ოჯახი-საზოგადოება“. 7-კრედიტიანი (175 საათიანი) პროგრამა ,,კითხვა, წერა და კრიტიკული აზროვნება“. ბათუმი, 2010 წლის იანვარი-მაისი (RWCT პროგრამის საერთაშორისო სტანდარტებისა და პროცედურების შესაბამისი დამადასტურებელი სერტიფიკატით. სერტიფიკატის გაცემის თარიღი - 25. 05. 2010 წ.);
- მასწავლებლის მომზადებისა და პროფესიული განვითარების საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის წესისა და პირობების მომზადების მიზნით შექმნილი სამუშაო ჯგუფის წევრი. საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2009 წლის 5 ნოემბრის ბრძანება№965;
- ევროსაბჭოს განათლების პროფესიონალთა ტრენინგების პროგრამა ,,პესტალოცის” მხარდაჭერით მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის მიერ ორგანიზებული ევროპული სემინარი თემაზე ,,Mentoring New Teachers: Innovative Practices and Approachers” (,,დამწყებ მასწავლებელთა მენტორობა: ინოვაციური პრაქტიკა და მიდგომები“) – 15 საათის ხანგრძლივობით. თბილისი, 2009 წლის 7-10 ივლისი. (დამადასტურებელი ინგლისურენოვანი სერტიფიკატით);
- Quality Assurance for Higher Education Degrees. (workshop). June 7-10, 2009. Batumi, Georgia. (დამადასტურებელი ინგლისურენოვანი სერტიფიკატით);
- სწავლება/სწავლის ახალი მიდგომები უმაღლეს სკოლაში – 8 საათის ხანგრძლივობით. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტი. 2009 წლის მარტი. (დამადასტურებელი სერტიფიკატით);
- ემოციის მართვა სასწავლო პროცესში. დიმიტრი უზნაძის ფსიქოლოგიის ინსტიტუტი. 2009 წლის 21-24 მაისი. (დამადასტურებელი სერტიფიკატით);
- მასწავლებლთა პროფესიული განვითარების საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის ექსპერტი (საფუძველი - განათლების აკრედიტაციის ეროვნული ცენტრის დირექტორის ბრძანება №52; 10.12.2008 წ.);
- შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრთან არსებულ ასოციაციაში ,,სკოლა- ოჯახი-საზოგადოება” ჩატარებული 20 საათიანი ,,ტრენინგი ტრენერებისათვის“ (ჩავატარე კწკა კურსის ერთი სესია ტრენინგის პროგრამის შესაბამისად); 2008 წლის დეკემბერი. (დამადასტურებელი სერტიფიკატით);
- ინტერაქტიური სწავლების მეთოდები. აიპ ,,დევნილ პედაგოგთა ლიგა“. 2008 წლის 14-15 ივნისი;
- ზოგად გონებრივ უნართა განვითარების მეთოდიკის მოკლე კურსი - 25 საათის ხანგრძლივობით. საგანმანათლებლო შემოქმედებითი კავშირი ,,ქორბუდა“. 2006 წლის სექტემბერ-ნოემბერი. (დამადასტურებელი სერტიფიკატით);
- მეტყველების ლექციებისა და პრაქტიკულის კურსი. ქ. ბათუმის ხელოვნების სახელმწიფო ინსტიტუტის სასცენო ხელოვნების კათედრა. მარტი-ივნისი, 2006 წ.
ინგლისური (საშუალოდ), თურქული (საშუალოდ), რუსული (კარგად)
Microsoft Word, Excel

უკან |