პერსონალური ინფორმაცია
ელ-ფოსტა: guladi.phartenadze@bsu.edu.ge
განათლება
- 27.09.2006 - ფიზიკა-მათემატიკის მეცნიერებათა კანდიდატი, 01.01.06 ალგებრა, რიცხვთა თეორია, მათემატიკური ლოგიკა, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
- 21.06.2003 - ფინანსები და საბანკო საქმე, ფინასები და საბანკო საქმე, ბათუმის უმაღლესი საფინანსო სკოლა
- 03.07.1996 - მათემატიკოსი, მათემატიკის მასწავლებელი, მათემატიკა, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
სამეცნიერო ინტერესების სფერო
მათემატიკა, დაპროგრამება, მონაცემთა ბაზები, ხელოვნური ინტელექტი
სამუშაო გამოცდილება
- 16.09.2009 - დღემდე ასოცირებული პროფესორი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
- 15.09.2006 - 15.09.2009 ასისტენტ - პროფესორი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
- 04.03.1998 - 05.01.2005 ინჟინერ-პროგრამისტი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
- 15.09.1997 - 15.09.2006 მასწავლებელი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
- 01.09.1997 - 04.03.1998 გამოყენებითი მათემატიკისა და ინფორმატიკის კათედრის მასწავლებელი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
გამოქვეყნებული სამეცნიერო შრომები
- Generating sets of the complete semigroup of binary relations defined by semilattices of the class Σ1 (X,6)
All-Russian Institute for Scientific and Technical Information of Russian Academy of Sciences, Volume 177, 2020, Pages 39-62 (თანაავტორ(ებ)ი: Ya Diasamidze, G Tavdgiridze)
სამეცნიერო საგრანტო პროექტები
მიმდინარე/დასრულებული
- 01.2023 - 12.2023 - ევროკავშირის პროექტი Horizon 2020: „iHubs4Schools - Accelerating Digital Innovation in Schools through Regional Innovation Hubs and a Whole-School Mentoring Model“ - „ციფრული ინოვაციების დანერგვა სკოლებში რეგიონული ინოვაციური ჰაბებისა და მენტორინგის მოდელის საშუალებით“
ევროკავშირი, პროექტის ძირითადი შემსრულებელი
სხვა სამეცნიერო აქტივობები
- სამეცნიერო ნაშრომის რეცენზირება, 2021
- სამეცნიერო სემინარების ჩატარება, 2021
- საბაკალავრო ნაშრომების ხელმძღვანელობა, 2020
- სამაგისტრო ნაშრომების ხელმძღვანელობა, 2020
- სამაგისტრო ნაშრომის რეცენზირება, 2020