ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი

ენებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების ცენტრი

აკადემიური პერსონალი

სახელი და გვარი: ნინო სამნიძე
აკადემიური თანამდებობა: ასოც. პროფესორი
დაბადების თარიღი: 21.10.1978
მისამართი: ბათუმი, ვ. გორგასალის ქუჩა № 110/112, ბ. № 52
ელ-ფოსტა: nino.samnidze@bsu.edu.ge
ტელეფონი: (+995) 593397371
განათლება:
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ფილოლოგიის დოქტორის აკადემიური ხარისხი
განათლების მიმართულება, დარგი: გერმანიკული ენათმეცნიერება (ანგლისტიკა)
სამეცნიერო ინტერესების სფერო:

ტექსტის ლინგვისტიკა, დისკურსის ანალიზი, კომუნიკაციური გრამატიკა, ინგლისური ენის სწავლების მეთოდიკა.

სამუშაო გამოცდილება:
  • 2023 წლის 18 სექტემბრიდან ბათუმის შოთა რუსთაველის  სახელმწიფო უნივერსიტეტის ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის ენებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების ცენტრის ასოცირებული პროფესორი;
  • 2022 წლის 14 ივლისიდან ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის, ენებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების ცენტრის ხელმძღვანელი;
  • 2013-2023  ბათუმის შოთა რუსთაველის  სახელმწიფო უნივერსიტეტის ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის ენებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების ცენტრის ასისტენტ პროფესორი;
  • 2012  -  ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ევროპეისტიკის დეპარტამენტის უფროსი მასწავლებელი;
  • 2012 -2009 ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ევროპეისტიკის დეპარტამენტის ინგლისური ენის მასწავლებელი;
  • 2013-2010 - ინგლისური ენის სასწავლო ცენტრი „ი- თი -აი 2000“ ინგლისური ენის პედაგოგი;
  • 2009-2006 - Education Training International ბრიტანული საერთაშორისო სასწავლო და საგანმანათლებლო ცენტრი. ინგლისური ენის პედაგოგი.
  • 2007-2005 – ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ჰუმანიტარული ფაკულტეტი, ინგლისური ენისა და საზღვარგარეთული ლიტერატურის კათედრის  ლაბორანტი.
გამოქვეყნებული სამეცნიერო შრომები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
  1. ნ. სამნიძე,  მონოგრაფია აბსოლუტური კონსტრუქციები და ინგლისურენოვანი მხატვრული ნარატიული ტექსტის სინტაქსური სტილისტიკა.  შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ISBN 978-9941-434-42-6.
  2. Nino Samnidze, Critical Factors Influencing Classroom Participation in Online Learning. "Why Digital Platform Economy Is the Wave of the Present and Future", Volume 1 (2023) Issue 1, გვ. 26-33, https://doi.org/10.3390/platforms1010004. 2023
  3. Nino Samnidze, Linguo-Cultural Basis and Strategies of Teaching English Phraseology to Language 2 Students at Higher Schools, Studies in Literature and Language Vol. 24, No. 3, 2022, pp. 39-45 DOI:10.3968/12537 http://www.flr-journal.org/index.php/sll/article/view/12537, 2022
  4. Nino Samnidze, Challenges of Using Computer-Based Educational Technologies in Higher Education.  Modeling, control and information technologies: Proceedings of V International scientific and practical conference No. 5 (2021) 60-63 DOI: https://doi.org/10.31713/MCIT.2021.19, 2021
  5. Nino Samnidze, Use of Computer Teaching Systems, Modeling, Control and Information Technologies: Proceedings of International Scientific and Practical Conference, (5), 42–43. https://doi.org/10.31713/MCIT.2021.11, 2021
  6. ნინო სამნიძე Fostering Student Engagement in Online Classesსაქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი, საერთაშორისო პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი  „ინტელექტი“  ISSN 1512-0333.  №1 (68) თბილისი, 2021. გვ.20-23
  7. N. Samnidze, M. Diasamidze Various Ways of Enhancing Motivation for Online learning/ Teaching Based on Teaching English During Covid 1913th Annual International Conference of Education Research and Innovation.  ISBN: 978-84-09-24232-0 ISSN: 2340-1095 doi: 10.21125/iceri.2020.0968  Publisher: IATED Academy Plaza Legion Española, 1146010 Valencia SPAIN https://library.iated.org/view/SAMNIDZE2020VAR,  Pages: 4384-4387,. November 9-11, 2020.
  8. N. Samnidze, M. Diasamidze,  T Nakashidze-Makharadze, Marine Gugenidze, Nana Makaradze  Foreign Language learning Anxiety and Their Coping Strategies. Registration: SLBT 375, Free Port,Famagusta, (North) Cyprus  https://doi.org/10.18844/prosoc.v7i1.4873, გვ 117-125. New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences. Vol. 7 No. 1 (2020):
  9. ნ.სამნიძე “ მზარდი აზროვნება"  ქეროლ დუეკის თეორიაში და სწავლების სტრატეგიები მის გასანვითარებლად (ინგლისური ენის სწავლების მაგალითზე) ISSN 1987-7323, სამეცნიერო რეფერირებადი ჟურნალი ენა და კულტურა №24, ჰუმანიტარულ და პედაგოგიკურ მეცნიერებათა განვითარების ფონდი, ქუთაისი, 2020.
  10. N. Samnidze     Aesthetic Morality and Intertextuality of Oscar Wilde’s Happy Prince and Other Tales. International Journal of Arts and Sciences. Volume 13, N 1, pp. 343-356. ISSN: 1944-6934. International Journal Group, USA 2018.
  11. N. Samnidze    Some Typical Cases of Violating Cooperative Maxims. Proceedings of the 7thInternational Resear-ch Conference on Education, Language and Literature, IRCEELT 2017, pp. 688-694; ISSN 2298-0180,  IBSU, Tbilisi, Georgia. 2017.
  12. N. Samnidze    New Challenges of Teaching English in a Cross-Cultural Context of Globalizaton. Journal of Teaching and Education, Vol. 06, N 02, pp. 293-302. ISSN 2165-6266, International Journal Group, USA.2017.
  13. ნ. სამნიძე  გაუგებრობის და თვითკორექციის ფენომენი ინგლისურენოვან დიალოგურ დისკურსში. საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი  „ინტელექტი“,№1(57)  თბილისი, 2017.
  14. Enhancing Student Learning through Catalytic Teaching. IV საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციაზე „ენა და კულტურა“ წარმოდგენილი შრომების კრებული.2017.
  15. N. Samnidze   Syntactic Stylistics as an Index of an Author’s Aesthetic-Communicative Strategy in English Fictional Writing. US-China Foreign Language, Vol.14, N 9, pp. 605-612. DOI: 10.17265/1539-8080; ISSN 1539-8080 . 2016.
  16. N. Kirvalidze, N. Samnidze    Political discourse as a subject of Interdisciplinary Studies. http://eprints.iliauni.edu.ge/4676/  2016.
  17. ნ. სამნიძე, დიალოგური დისკურსის ფსიქოლინგვისტური და პრაგმატიკული მახასიათებლები. ჰუმანიტარულ და პედაგოგიკურ მეცნიერებათა განვითარების ფონდის სამეცნიერო რეფერირებადი ჟურნალი „ენა და კულტურა“, № 14, გვ. 73-80. ქუთაისი 2015.
  18. ნ. სამნიძე,  ინტერნეტული წერითი დიკურსი და მისი ენობრივ-პრაგმატიკული მახასიათებლები, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახემწიფო უნივერსიტეტი. სართაშორისო კონფერენციის მასალები. ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში - II. ბათუმი 2014. 
  19. Kirvalidze N.,      Samnidze N. – Linguistic Basis of Teaching Complex Syntactic English Structures at Higher Schools. // Journal of Teaching and Education (JTE). December 3 (3), 2014, pp. 143-151. University Publications Net, USA. ISSN: 2165 – 6266.  International Journal abstracted/indexed in WorldCat, Ulrich's serials directory, ProQuest,  Cabell's directories ofEducational Curriculum & Methods and Educational Psychology and Administration,  Pol-On,The Polish scholarly bibliography operated by the University of Warsaw, Genamics, the Excellence in Research for Australia (ERA 2012) list compiled by the Australian Research Council, and Google Scholar.
  20. ნ.სამნიძე, წინადადების სინტაქსური სტრუქტურაცია და ნომინალიზაციის ფენომენი როგორც ინგლისურენოვანი   ტექსტის სტილისტური მარკერი. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის დაარსებიდან ოთხმოცი წლისთავისადმი მიძღვნილ საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციაზე „თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“ წარმოდგენილი შრომების კრებული. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქუთაისი 2013.
  21. ნ. სამნიძე,    სინტაქსური სტილისტიკა, როგორც ავტორის კომუნიკაციური სტრატეგიის და სუბიექტური მოდალობის გამოხატვის საშუალება ინგლისურენოვან ტექსტში.  საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდის საერთაშორისო პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი „ინტელექტი“ №1(45), თბილისი 2013,  გვ. 158-161
  22. ნ. სამნიძე, აბსოლუტური კონსტრუქციები, როგორც ავტორის სუბიექტური მოდალობის გამომხატველი სტრატეგიული საშუალება ინგლისურენოვან მხატვრულ ნარატიულ ტექსტში. ჰუმანიტარულ და პედაგოგიკურ მეცნიერებათა განვითარების ფონდის სამეცნიერო რეფერირებადი ჟურნალი „ენა და კულტურა“, № 5б , ქუთაისი 2011, გვ 122-128.
  23. ნ. სამნიძე, აბსოლუტურ კონსტრუქციათა კოგნიტური ასპექტი და ტექსტისწარმომქმნელი თავისებურებები ინგლისურენოვან ნარატიულ ტექსტში. ჰუმანიტარულ და პედაგოგიკურ მეცნიერებათა განვითარების ფონდი, I საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციაზე „ენა და კულტურა“ წარმოდგენილი შრომების    კრებული. ქუთაისი 2010,  გვ. 341-349.
  24. ნ. სამნიძე, აბსოლუტურ კონსტრუქციათა როლი ტექსტის ინფორმაციულ-კომუნიკაციურ განვრცობაში (ინგლისური ენის მასალაზე) საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდის საერთაშორისო პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი „ინტელექტი“ №1 (36) თბილისი 2010. გვ. 120-125.
  25. ნ. სამნიძე, აბსოლუტურ კონსტრუქციათა ნიშნობრივი არსი და მათი სტილისტური ასპექტი ინგლისურენოვან მხატვრულ ტექსტში. ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ,,ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში“  საერთაშორისო კონფერენციის მასალები, ტომი I. ბათუმი 2009  გვ.  298–301.
საერთაშორისო სამეცნიერო ფორუმებში მონაწილეობა (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
  1. D.Dimanidze, N. Makaradze, N.Samnidze, V. Vladimir, M. Gurgenidze, M. DiasamidzeCritical Factors Influencing Classroom Participation in Online Learning, International Scientific Conference Global Challenges of Digital Transformation of Markets (GDTM2022)  https://gdtm.spbstu.ru/fbclid=IwAR20LvMdjEAssAnRW2ArK_9MqSrC5E31v_2Xur1MCrFdJOioU9TUEk6J91U,2022
  2. D.Dimanidze, N. Makaradze, N.Samnidze, V. Vladimir, M. Gurgenidze, M. DiasamidzeChallenges of Using Computer-Based Educational Technologies in Higher Education, V International scientific and practical conference "Modeling, control and information technology" 2021.
  3. M. Diasamidze, N. Samnidze   Benefits of Distance Learning: Does it Really Yield a Positice Outcome? 14th International Technology, Education and Development Conference.Publisher: INTED. doi: 10.21125/inted.2021, March 9, 10. 2021.
  4. N. Samnidze, M. Diasamidze Various Ways of Enhancing Motivation for Online learning/ Teaching Based on Teaching English During Covid 1913th Annual International Conference of Education Research and Innovation.  ISBN: 978-84-09-24232-0 ISSN: 2340-1095 doi: 10.21125/iceri.2020.0968  Publisher: IATED Academy Plaza Legion Española, 1146010 Valencia SPAIN https://library.iated.org/view/SAMNIDZE2020VAR,  Pages: 4384-4387,. November 9-11, 2020.
  5. M. Diasamidze, N. Samnidze, T Nakashidze-Makharadze  The Role of Electronic Media in English Language Teaching. XХXV International Conference - Problems of Decision Making Under Uncertainties (PDMU-2020) Baku-Sheki, Republic of Azerbaijan, May 11-15, 2020.
  6. N. Samnidze, M. Disamidze, T. Nakashidze-Makharadze, Marine Gurgenidze, N. Makaradze      Foreign Language Learning Anxiety in Adults and Its Coping Strategies. 12th World Conference on Educational Sciences (WCES 2020). Ayvansaray University, Istanbul, Turkey. 06-08  February, 2020.
  7. ნ. სამნიძე, „აზროვნების ზრდა“ ქეროლ დვეკის თეორიაში და სტრატეგიები მის გასაუმჯობესებლად (ინგლისური ენის სწავლების მაგალითზე). IV საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქუთაისი, 18-20 ოქტომბერი, 2019.
  8. N. Samnidze, K. Bauzhadze – The importance of Developing Growth Mindset in EFL classes. The seventh Scientific conference ‘’ Actual Problems of Teaching and Upbringing’’. 28. 05. 2019.
  9. N. Samnidze     Aesthetic Morality and Intertextuality of Oscar Wilde’s Happy Prince and Other Tales. International Journal of Arts and Sciences. IJAS Academic Conference, Munich Germany 10-13 JULY 2018.
  10. N. Samnidze  Some Typical Cases of Violating Cooperative Maxims    7th international Research Conference on Education, Language an Literature. April 21-22. Tbilisi, Georgia 2017.
  11. N. Samnidze  The Role of Catalytic teaching and the Rise of Student learning Quality at the English Language Classroom. IV საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „ენა და კულტურა“. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქუთაისი. 2-4 ივნისი, 2017.
  12. N. Samnidze  New Challenges of Teaching English in a Cross-Cultural Context of Globalizaton. International Conference for Academic Disciplines. 8-11 November, London, UK. 2016.
  13. N.Samnidze. M. Diasamidze   Guiding Principles for Effective Writing Lesson. 11th International Congress of International Society of Applied Psycholinguistics. თბილისი, 27-30 ივნისი, 2016.
  14. N. Kirvalidze, N. Samnidze  Political discourse as a subject of interdisciplinary studies. International journal of arts and sciences international conference of social sciences and humanities. ფრაიბურგი, გერმანია 1-4 დეკემბერი, 2015.
  15. 10th National Conference of the English Teachers’ Association of Georgia “ Modern trends in ELT”, Tbilisi, Georgia, February, 21, 2015.
  16. N. Kirvalidze, N. Samnidze   Linguistic Basis of Teaching Complex Syntactic English Structures at Higher Schools. International journal of arts and sciences. International Conference for Academic Disciplines. პარიზი, საფრანგეთი. 31-3 აპრილი, 2014.
  17. ნ.სამნიძე,  ინტერნეტული წერითი დიკურსი და მისი ენობრივ-პრაგმატიკული მახასიათებლები, ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში - II. ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, 24-25 ოქტომბერი, ბათუმი.
  18. ნ.სამნიძე, წინადადების სინტაქსური სტრუქტურაცია და ნომინალიზაციის ფენომენი როგორც ინგლისურენოვანი ტექსტის სტილისტური მარკერი. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის დაარსებიდან ოთხმოცი წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია თემაზე: ,,თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“ აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქუთაისი. ქუთაისი 10-12 ოქტომბერი, 2013.
  19. ნ.სამნიძე,  აბსოლუტურ კონსტრუქციათა კოგნიტური ასპექტი და ტექსტისწარმომქმნელი თავისებურებები ინგლისურენოვან ნარატიულ ტექსტში. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,ენა და კულტურა“, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქუთაისი, 1-2 ოქტომბერი, 2010.
  20. ნ.სამნიძე, აბსოლუტურ კონსტრუქციათა ნიშნობრივი არსი და მათი სტილისტური ასპექტი ინგლისურენოვან მხატვრულ ტექსტში.  ,,ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში’’ შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი. 29-30 მაისი, 2009.
საგრანტო პროექტები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):

1. ერასმუს+ საგრანტო პროექტის PROMENT „პროფესიული განათლებისა და სტუდენტების ჩართულობის ხელშეწყობა მენტორინგისა და ტუტორინგის სისტემით უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში, მკვლევარი.

2. გაეროს ბავშვთა ფონდი, UNICEF"უნივერსიტეტის შესაძლებლობების გაძლიერება ინკლუზიური სკოლამდელი და ზოგადი განათლების მხარდასაჭერად” პროექტის სახელმძღვანელოს "ინოვაციური მეთოდების გამოყენება ადრეული განათლების კვლევაში" (ტრადიციულის მიღმა) - მთარგმნელი.

3.  ერასმუს+ საგრანტო პროექტის DITECH - ტექნოლოგიებით გაძლიერებული სწავლება  სწავლის განვითარება და დანერგვა საქართველოს უსდ-ებში, მკვლევარი, მასწავლებელი, ტრენერი/ადმინისტრაციული და ტექნიკური პერსონალი.

4. Advanced Collaborative Program for Research Based Education on Risk Management in Industry and Services under Global Economic, Technological and Environmental Changes: Enhanced Edition»მკვლევარი

სტაჟირება, ტრენინგები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
  1. (CELTA) Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages (120 hours), Certificate in English Language Teaching to Adults, International House London, London, UK. კემბრიჯის უნივერსიტეტის საერთაშორისო სერტიფიკატის 4 კვირიანი ინტენსიური კურსი. ლონდონის საერთაშორისო სახლი, დიდი ბრიტანეთი.             
  2. TOEIC  (Test of English for International Communication) Preparation Course. TTI school of English, London.
  3. 12.02.2022- 17.02.2022 - Development of Professional learning Communities Global Partners for Education International, conducted by DR Lanette Dellinger. ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი, ბსუ.
  4. 12.02 2022- 27.02.2022 – Classroom Activities, Interaction and Motivations. Norwich Institute for Language Education and English Language Training Center.
  5. მაისი, 2023, შებრუნებული საკლასო ოთახი ონლაინ სწავლებაში ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
  6. 10.10.2022-14.10.2022 - “Developing and Implementing Technology – Enhanced Teaching and learning at Georgian HEIsProfessional development training workshop for instructors of the DITECH project, Kaunas University of Technology, Lithuania.
  7. 23.05.2022-27.05.2023 -Professional Development Training Workshop of Faculty Members (within the Erasmus+ grant project DITECH )ტალინის უნივერსიტეტი, ესტონეთი.
  8. 12.02.2022- 17.02.2022 -Classroom Activities, Interaction and Motivation 20-hour course provided by Norvich Institute for Language Education (NILE) & INT English Language and Training Centre.
  9. 23. 01. 21- 15. 05. 2021 – ETAG Webinars on Teacher Professional Development (ETAG).
  10. 26. 07. 2020 - 06.09.2020. - Learning to Teach Online - an online non-credit course authorised by UNSW Sydney (The university of New South Wales) A six-week course.
  11. 31. 05.2020 - The Teacher as a Storyteller with Jammie Keddie – Organised by Jammie Keddie (LessonStream founder)
  12.  17. 09 – 21.09 2020 – The Use of Drama in ELT -with SR Teaching and Learning.
  13.   11. 08.2020 – Various Means of Rasing Motivation for Online Learning – organised by INT English Langugae and Training Centre.
  14. 21.12.2019 –  სემინარი „სემიოტიკა - მეცნიერება, მეთოდოლოგია, მსოფლხედვა“, ა (ა)იპ ცირა ბარბაქაძის რიტორიკის სკოლა, ბათუმი.
  15. 7-13 ივლისი, 2019 - საზაფხულო სკოლა „კვლევის თანამედროვე მიდგომები განათლების დარგში“ (25 საათი). კურსის ხელმძღვანელი: როის ჯეფერსონ ჯორჯი (ჩრდილოეთ ტეხასის უნივერსიტეტი, აშშ).
  16. 30. 04. -01.05.2019 – a 10 hour short course on Teaching Lexically by Andrew Walkely. Batumi, Georgia.
  17. 30. 04 – 01. 05.2019 – A 2 day TESOL seminar on Teaching English Lexically, Batumi, Georgia.
  18. April 16, 2019 – TOEFL ITP TEST Teacher Training. Batumi, Georgia.
  19. 31 ივლისი, 2017 Introduction to College Counseling for English Teachers. Education USA Georgia, At the center for International Education.
  20. International House London, Great Britain. 21.06-25.06, 2017. Methodology workshop. TLH English Examinations and The Centre of Teaching English.
  21.  მაისი, 2016.-hour in-service training course Lesson Planning and Feedback conducted by ETAG “გაკვეთილის დაგეგმვა და უკუკავშირი“. საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა ასოციაცია.
  22. 16 ივნისი, 2016. Supremacy and Sustainability in Languages: A Challenge for the Teaching Profession held by International Federation of Language Teacher Association (FIPLV) and Multilingual association of Georgia (MAG), Tbilisi.
  23. 15-18 იანვარი, 2015. A 10-hour Teacher Development course. The Centre of Teaching English INT, Batumi.
  24. 21 თებერვალი, 2015.10th National Conference of the English Teachers’ Association of Georgia “Modern Trends in ELT”British Council, Georgia.
  25. March, 2014.    Basics in Language Testing (BILT) 20-hour in-service training course. ETAG (English Teachers’ association of Georgia)
  26.  June 2014.  30 –hour in – service training course English for Teaching 2 (EFT 2). ETAG (English Teachers’ association of Georgia)
  27. 29.06 – 03.07.2014  “Research in the process of education: Data based decision making”  conducted under Fulbright program. Batumi Shota Rustaveli State University.

 

უცხო ენების ცოდნა:

ინგლისური, რუსული.

კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა:

 MS Office; MS Word, MS Outlook,Internet, Power Point.

 
უკან

საკონტაქტო ინფორმაცია

საქართველო, ბათუმი, 6010
რუსთაველის/ნინოშვილის ქ. 32/35
ტელ: +995(422) 27–17–80
ფაქსი: +995(422) 27–17–87
ელ. ფოსტა: info@bsu.edu.ge
     

სიახლის გამოწერა