საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
საზაფხულო სკოლა - “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS)
17-27 აგვისტოს ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტში პროექტის “კონფლიქტების ინსტიტუციონალურად ორიენტირებული კვლევა” (ICCS) ფარგლებში საზაფხულო სკოლა ჩატარდა. მასში უცხოელ ექსპერტებთან ერთად ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესორები, მეცნიერ-თანამშრომლები და სტუდენტები მონაწილეობდნენ. საზაფხულო სკოლა მიზნად ისახავდა კონფლიქტების ინსტიტუციური მიდგომების შესწავლას, კვლევასა და თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას.