იურიდიული და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი

„სხეულზე ორიენტირებული ფსიქოთერაპია შშმ პირებთან და მათ ოჯახის წევრებთან ერთად“

სურათი

პირველად საქართველოში, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტში დაიწყო სხეულზე ორიენტირებული ფსიქოთერაპიის საერთაშორისო კურსი „სხეულზე ორიენტირებული ფსიქოთერაპია შშმ პირებთან და მათ ოჯახის წევრებთან ერთად“. 6-11 ნოემბერს ჩატარდა ოთხდღიანი სემინარი, რომელშიც მონაწილეობა მიიღეს ბსუ-ს სოციალურ მეცნიერებათა დეპარტამენტის პროფესორ-მასწავლებლებმა, ბსუ-ს ფსიქოლოგიის კლინიკის თერაპევტებმა, ფსიქოლოგიის სპეციალობის და კლინიკური ფსიქოლოგიის სპეციალობის სტუდენტებმა და პრაქტიკოსმა ფსიქოლოგებმა. დაგეგმილია სემინარის ხუთ ეტაპად ჩატარება.


პირველ სემინარზე განხილული იყო შემდეგი თემები:


სხეულზე ორიენტირებული ფსიქოთერაპიის საფუძვლები (სხეულზე ორიენტირებული თერაპია).

  • როგორ გაჩნდა სხეულზე ორიენტირებული ფსიქოთერაპია. თეორიული საფუძვლები.
  • თანამედროვე მითები სხეულზე ორიენტირებული ფსიქოთერაპიაზე: რომელია ფაქტები, რომელია გამოგონილი?
  • სხეულზე ორიენტირებული ფსიქოთერაპიის მეთოდები. როგორ მუშაობენ სხეულზე ორიენტირებული ფსიქოთერაპევტები ?
  • პრობლემური ანატომია: სხეულის ფსიქოლოგიური სიმბოლიკა.
  • სხეულში დაძაბულობის კვლევა და კორექცია: ბლოკები და დაჭიმულობები.
  • სხეულზე ორიენტირებული ფსიქოთერაპიის მიხედვით ფსიქოლოგიური მუშობის სპეციფიკა. დიაგნოსტიკური და თერაპევტული შესაძლებლობები.
  • რესურს - ორიენტირებული მუშაობა სხეულზე ორიენტირებული ფსიქოთერაპიაში.
  • სხეულებრივი პრაქტიკები: ინდივიდუალური, წყვილში, ჯგუფური.

მეორე სემინარზე განხილული იქნება შემდეგი თემები:

განვითარების ტრავმებთან მუშაობა სხეულზე ორიენტირებული ფსიქოთერაპიაში.

  • მშობელი - შვილის ურთიერთობები (მშუ): შინაარსი, მუშაობის სპეციფიკა, შეზღუდვები.
  • რეგრესის თავისებურებები ინდივიდუალურ და ჯგუფურ მუშაობაში.
  • „რეგრესი პროგრესისთვის“. ნებელობითი და უნებლიე რეგრესი. რეგრესირებისადა რეგრესული მდგომარეობიდან გამოსვლის საშუალებები.
  • ემბრიონულ და პერინატალურ პერიოდებთან მუშაობა ტოპ - ში. მშობლის მოლოდინები; პრენატალურ პერიოდში აღმოცენებული და სხეულში განმტკიცებული პრობლემები.
  • ფსიქოლოგიურ საზღვრებთან მუშაობა მშუ - ში. საზღვრების სახეები. საზღვრების ოპტიმიზაცია თერაპიულ მუშაობაში.
  • სეპარაციის თემა: სეპარაციის ეტაპები, დამოკიდებულებისა და თანადამოკიდებულების პრობლემები. კონტაქტი - შერწყმა, იზოლაცია და კონტაქტი საზღვრების შენარჩუნებით.
  • მშუ - ს შედეგები ზრდასრულ ცხოვრებაში.
  • მუშაობა ბავშვთან და მუშაობა „შინაგან ბავშვთან.“
  • მშობლების ქცევის მოდელები, აღზრდის სტილი და ბავშვის მათთან ადაპტაცია.
  • გადატანისა და კონტრგადატანის სპეციფიკა მშუ - ს თემაში.

უკან

საკონტაქტო ინფორმაცია

საქართველო, ბათუმი, 6010
რუსთაველის/ნინოშვილის ქ. 32/35
ტელ: +995(422) 27–17–80
ფაქსი: +995(422) 27–17–87
ელ. ფოსტა: info@bsu.edu.ge
     

სიახლის გამოწერა