კურსის მოცულობა: 1 კრედიტი, სულ 25 საათი, აქედან 15 საათი საკონტაქტო, 10 საათი დამოუკიდებელი მუშაობისათვის.
კურსის განხორციელებაში მონაწილე მასწავლებლები: ბსუ-ს პროფესორი, ტრენერი ლელა თავდგირიძე (CV თანდართული)
კურსის სამიზნე ჯგუფის აღწერა: ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის პედაგოგები
კურსში ჩართვის წინაპირობა მსმენელთათვის: პროგრამაზე დაიშვება ყველა ის ადამიანი, ვინც დაინტერესებულია სწავლება/სწავლის მეთოდებით, კერძოდ კითხვისა და წერის სტრატეგიებით.
კურსის მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები: ტრეინინგის მოსმენის შემდეგ მსმენელებს
• ეცოდინებათ კითხვისა და წერის სხვადასხვა მეთოდები;
• შეძლებენ კითხვის და წერის სხვადასხვა მეთოდებით მოსწავლეზე ორიენტირებული საგაკვეთილო პროცესის დაგეგმვას და წარმართვას;
• შეძლებენ კითხვის და წერის სტრატეგიებთან დაკა¬ვში¬რებული კომპ¬ლექსური სი-ტუ¬ა¬ცი¬ების ანალიზს და დასკვნის გაკე¬თებას;
მონაწილეთა შეფასების სისტემა: ტრენინგის მონაწილე ფასდება 100 ქულიანი სისტემით
შეფასება მოიცავს შემდეგ კომპონენტებს:
ა) ტრენინგზე დასწრება –10 ქულა
ბ) ტრენინგზე აქტიურობა – 30 ქულა
გ) საშინაო დავალება - 30 ქულა
დ) ტესტირება- 30 ქულა
ტრენინგი მოსმენილად ჩაეთვლება, თუ მსმენელი დაესწრება საათების რაოდენობის ¾, ექნება შეფასების არანაკლებ 51%.
ტრენინგზე აქტიურობის - 30 ქულის დაგროვება მსმენელს შეეძლება ჯგუფში მუშაობით, დისკუსიაში აქტიური მონაწილეობით, პედაგოგიური სიტუაციების ანალიზით.
სერტიფიკატის მინიჭების მოთხოვნები: მოდულის გავლის დამადასტურებელი სერტიფიკატის გაცემის წინაპირობაა კრედიტების შესაბამისი რაოდენობის დაგროვება. სერტიფიკატის ფორმას მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად ამტკიცებს ბსუ-ს აკადემიური საბჭო. კრედიტის მინიჭების წინაპირობაა 51 ქულის დაგროვება.
უკან |