ნინო მამულაძე
აკადემიური თანამდებობა: ასისტენტ-პროფესორი
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირების, მენეჯმენტის და მარკეტინგის დარგობრივი დეპარტამენტი
განათლება
- 20.07.2017 - ბიზნესის ადმინისტრირების დოქტორი, ბიზნესის ადმინისტირება, მარკეტინგი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
- 26.07.2010 - ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი, ბიზნესის ადმინისტრირება, მარკეტინგი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
- 23.07.2010 - ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ბაკალავრი, ინგლისური ენა და ლიტერატურა, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
სამეცნიერო ინტერესების სფერო
ბიზნესი, მარკეტინგი, მომხმარებელთა ქცევა.
სამუშაო გამოცდილება
- 15.09.2021 - დღემდე ასისტენტ პროფესორი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
- 15.09.2018 - დღემდე ასოცირებული პროფესორი, ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი
- 15.09.2015 - 15.07.2018 მოწვეული მასწავლებელი, ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი
- 15.09.2013 - 14.07.2021 მოწვეული მასწავლებელი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
გამოქვეყნებული სამეცნიერო შრომები
- modern trends in marketing development and its influence on companies’ activities
Innovative Economics and Management, 11, 2024, 1-8 (თანაავტორ(ებ)ი: Mamuladze Gela) - STRATEGIC APPROACHES OF COMPANY’SIMAGE MANAGEMENT IN MODER CONDITIONS
ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა, 10, 2023, 15-23 (თანაავტორ(ებ)ი: გელა მამულაძე) - The algorithm for developing value-based marketing strategies in Georgian tourist companies
ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა, 9, 2022, 32-41 - მომხმარებელთა ქცევის მახასიათებლები სოციალურ ქსელში
პროფესორ გიორგი წერეთლის დაბადებიდან 70 წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია - ,,ეკონომიკის ინოვაციური განვითარება: მსოფლიო გამოცდილება და პერსპექტივები“ - მასალების კრებული, -, 2022, 535-541 - Public Relations as the main method of promotion in tourism
Украiна у свiтових глобалiзацiйних процесах: культура, Экономика, суспiльство – IV мiжнародна науково-практична конференцiя. Тези доповiдей. , -, 2022, 45-47 (თანაავტორ(ებ)ი: ნათია ბერიძე) - სავაჭრო კომპანიის კომუნიკაციური პოლიტიკა და მისი თავისებურებები საქართველოში
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. ალფრედ კურატაშვილის დაბადებიდან მე-80 წლისთვისადმი მიძღვნილი - სამეცნიერო კონფერენციის ,,XXI საუკუნის ეკონომიკური, სოციალური, ეკოლოგიური და ტექნოლოგიური გამოწვევები“ - მასალების კრებული., -, 2021, 204-208
მონოგრაფია
სამეცნიერო ღონისძიებებში მონაწილეობა
- Modern trends in Consumer Behaviour
2. International Scientific Conference: “Global Challenges and Sustainable Development of Economics and Business”. , Batumi Shota Rustaveli State University, Faculty of Economics and Business, 2023, Georgia - Importance of Digital Technologies in Modern Marketing Strategies
MARKETING IN UKRAINE International scientific and practical Internet conference., Vadym Hetman National University of Economics, 2023, Ukraine (თანაავტორ(ებ)ი: .) - მარკეტინგის განვითარების თანამედროვე ტენდენციები და მისი გავლენა კომპანიების საქმიანობაზე
მეზღვაურთა საერთაშორისო დღისადმი მიძღვნილი VII საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „მდგრადი სატრანსპორტო სისტემა და საზღვაო ლოგისტიკა“ , ბათ7უმის ნავიგაციის სასწავლო უნივერსიტეტი -BATUMI NAVIGATION TEACHING UNIVERSITY, 2023, ბათუმი (თანაავტორ(ებ)ი: გელა მამულაძე) - კომპანიის იმიჯის როლი კონკურენტუნარიანობის ამაღლებაში
საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „ეკონომიკისა და ბიზნესის გლობალური გამოწვევები და მდგრადი განვითარება, ბსუ, 2022, ბათუმი (თანაავტორ(ებ)ი: გელა მამულაძე) - მომხმარებელთა ქცევის მახასიათებლები სოციალურ ქსელში
პროფესორ გიორგი წერეთლის დაბადებიდან 70 წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია - ,,ეკონომიკის ინოვაციური განვითარება: მსოფლიო გამოცდილება და პერსპექტივები“ , ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. , 2022, თბილისი - სავაჭრო კომპანიის კომუნიკაციური პოლიტიკა და მისი თავისებურებები საქართველოში
პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. ალფრედ კურატაშვილის დაბადებიდან მე-80 წლისთავისადმი მიძღვნილი - სამეცნიერო კონფერენციის ,,XXI საუკუნის ეკონომიკური, სოციალური, ეკოლოგიური და ტექნოლოგიური გამოწვევები“., ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. , 2021, თბილისი - მომავლის მარკეტინგი და მისი განვითარების ტენდენციები
ეროვნული სამეცნიერო კონფერენცია ,,ეროვნული პროდუქციის კონკურენტუნარიანობის პრობლემები თანამედროვე პირობებში, ბათუმის შოთა რსთველის სახელმწიფო , 2019, ბათუმი
სამეცნიერო საგრანტო პროექტები
მიმდინარე/დასრულებული
სხვა სამეცნიერო აქტივობები
სტაჟირება, ტრენინგები, სტიპენდია/ჯილდო
ტრენინგები
- 07.12.2023 როგორ მოვამზადოთ საგანმანათლებლო პროგრამები აკრედიტაციიისათის მოქმედი სტარნდარტების შესაბამისად, ინოვაციური განათლების ცენტრი
- 28.11.2023 საგრანტო განაცხადის წერა - სტრატეგია და ტექნიკები, ინოვაციური განათლების ცენტრი
- 24.11.2023 როგორ გავხადოთ ლექცია/სემინარი ინტერაქტიული (სწავლების აქტიური მეთოდები), ინოვაციური განათლების ცენტრი
- 25.12.2021 ,,კვლევის სწორად დაგეგმვა, განხორციელება და შეფასების ვალიდური მექანიზმები უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში“, ინოვაციური განათლების ცენტრი
- 16.05.2019 მარკეტინგისა და პრომოუტინგის ბაზისები, .