ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი

ბიზნესის ადმინისტრირების, მენეჯმენტის და მარკეტინგის დარგობრივი დეპარტამენტი

Bsu
ნინო მამულაძე
აკადემიური თანამდებობა: ასისტენტ-პროფესორი
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირების, მენეჯმენტის და მარკეტინგის დარგობრივი დეპარტამენტი
პერსონალური ინფორმაცია
ელ-ფოსტა: nino.mamuladze@bsu.edu.ge
  
განათლება
  • 20.07.2017 -  ბიზნესის ადმინისტრირების დოქტორი, ბიზნესის ადმინისტირება, მარკეტინგი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
  • 26.07.2010 -  ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი, ბიზნესის ადმინისტრირება, მარკეტინგი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
  • 23.07.2010 -  ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ბაკალავრი, ინგლისური ენა და ლიტერატურა, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
სამეცნიერო ინტერესების სფერო
ბიზნესი, მარკეტინგი, მომხმარებელთა ქცევა.
სამუშაო გამოცდილება
  • 15.09.2021 - დღემდე ასისტენტ პროფესორი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
  • 15.09.2018 - დღემდე ასოცირებული პროფესორი, ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი
  • 15.09.2015 - 15.07.2018 მოწვეული მასწავლებელი, ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი
  • 15.09.2013 - 14.07.2021 მოწვეული მასწავლებელი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
გამოქვეყნებული სამეცნიერო შრომები
  • modern trends in marketing development and its influence on companies’ activities  
    Innovative Economics and Management, 11, 2024, 1-8 (თანაავტორ(ებ)ი: Mamuladze Gela)
  • STRATEGIC APPROACHES OF COMPANY’SIMAGE MANAGEMENT IN MODER CONDITIONS 
    ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა, 10, 2023, 15-23 (თანაავტორ(ებ)ი: გელა მამულაძე)
  • The algorithm for developing value-based marketing strategies in Georgian tourist companies 
    ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა, 9, 2022, 32-41
  • მომხმარებელთა ქცევის მახასიათებლები სოციალურ ქსელში 
    პროფესორ გიორგი წერეთლის დაბადებიდან 70 წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია - ,,ეკონომიკის ინოვაციური განვითარება: მსოფლიო გამოცდილება და პერსპექტივები“ - მასალების კრებული, -, 2022, 535-541
  • Public Relations as the main method of promotion in tourism 
    Украiна у свiтових глобалiзацiйних процесах: культура, Экономика, суспiльство – IV мiжнародна науково-практична конференцiя. Тези доповiдей. , -, 2022, 45-47 (თანაავტორ(ებ)ი: ნათია ბერიძე)
  • სავაჭრო კომპანიის კომუნიკაციური პოლიტიკა და მისი თავისებურებები საქართველოში 
    ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. ალფრედ კურატაშვილის დაბადებიდან მე-80 წლისთვისადმი მიძღვნილი - სამეცნიერო კონფერენციის ,,XXI საუკუნის ეკონომიკური, სოციალური, ეკოლოგიური და ტექნოლოგიური გამოწვევები“ - მასალების კრებული., -, 2021, 204-208
  • მარკეტინგის განვითარების თანამედროვე ტენდენციები ტურიზმის სფეროში 
    ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,კულტურა და ხელოვნება თანამედროვე კონტექსტში“, მასალების კრებული., ., 2019, ---
  • ეკოლოგიური (მწვანე) მარკეტინგი და რეალობა  
    ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტის 75 და ჟურნალ ეკონომისტის 10 წლისთავისადმი მიძღვნილ საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციას „მწვანე ეკონომიკის“ ფორმირების თანამედროვე პრობლემები. სამეცნიერო შრომების კრებული., -, 2019, 400-404
მონოგრაფია
  • ქართული ტურისტული ფირმების კონკურენტუნარიანობის ამაღლების გზები ფასეულობების საფუძველზე 
    კალმოსანი, 978-9941-9597-2-1, 2023, 254
სამეცნიერო ღონისძიებებში მონაწილეობა
  • მარკეტინგის განვითარების თანამედროვე ტენდენციები და მისი გავლენა კომპანიების საქმიანობაზე 
    მეზღვაურთა საერთაშორისო დღისადმი მიძღვნილი VII საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „მდგრადი სატრანსპორტო სისტემა და საზღვაო ლოგისტიკა“ , ბათ7უმის ნავიგაციის სასწავლო უნივერსიტეტი -BATUMI NAVIGATION TEACHING UNIVERSITY, 2023, ბათუმი (თანაავტორ(ებ)ი: გელა მამულაძე)
  • კომპანიის იმიჯის როლი კონკურენტუნარიანობის ამაღლებაში 
    საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „ეკონომიკისა და ბიზნესის გლობალური გამოწვევები და მდგრადი განვითარება, ბსუ, 2022, ბათუმი (თანაავტორ(ებ)ი: გელა მამულაძე)
  • მომხმარებელთა ქცევის მახასიათებლები სოციალურ ქსელში 
    პროფესორ გიორგი წერეთლის დაბადებიდან 70 წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია - ,,ეკონომიკის ინოვაციური განვითარება: მსოფლიო გამოცდილება და პერსპექტივები“ , ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. , 2022, თბილისი
  • სავაჭრო კომპანიის კომუნიკაციური პოლიტიკა და მისი თავისებურებები საქართველოში 
    პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. ალფრედ კურატაშვილის დაბადებიდან მე-80 წლისთავისადმი მიძღვნილი - სამეცნიერო კონფერენციის ,,XXI საუკუნის ეკონომიკური, სოციალური, ეკოლოგიური და ტექნოლოგიური გამოწვევები“., ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. , 2021, თბილისი
  • მომავლის მარკეტინგი და მისი განვითარების ტენდენციები
    ეროვნული სამეცნიერო კონფერენცია ,,ეროვნული პროდუქციის კონკურენტუნარიანობის პრობლემები თანამედროვე პირობებში, ბათუმის შოთა რსთველის სახელმწიფო , 2019, ბათუმი
  • მარკეტინგის განვითარების თანამედროვე ტენდენციები ტურიზმის სფეროში 
    ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,კულტურა და ხელოვნება თანამედროვე კონტექსტში“., ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი, 2019, ბათუმი
  • ეკოლოგიური (მწვანე) მარკეტინგი და რეალობა 
    ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტის 75 და ჟურნალ ეკონომისტის 10 წლისთავისადმი მიძღვნილ საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციას „მწვანე ეკონომიკის“ ფორმირების თანამედროვე პრობლემები., ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი, 2019, თბილისი
სამეცნიერო საგრანტო პროექტები
მიმდინარე/დასრულებული
  • 02.2023 - 12.2023 - „უმაღლესი განათლების სახელმწიფო დაფინანსების გავლენა ქვეყნის სოციალურ-ეკონომიკურ განვითარებაზე 
    ბსუ-ს მიზნობრივი სამეცნიერო-კვლევითი პროექტი , პროექტის ძირითადი შემსრულებელი
სტაჟირება, ტრენინგები, სტიპენდია/ჯილდო
ტრენინგები
  • 07.12.2023 როგორ მოვამზადოთ საგანმანათლებლო პროგრამები აკრედიტაციიისათის მოქმედი სტარნდარტების შესაბამისად, ინოვაციური განათლების ცენტრი
  • 28.11.2023 საგრანტო განაცხადის წერა - სტრატეგია და ტექნიკები, ინოვაციური განათლების ცენტრი
  • 24.11.2023 როგორ გავხადოთ ლექცია/სემინარი ინტერაქტიული (სწავლების აქტიური მეთოდები), ინოვაციური განათლების ცენტრი
  • 25.12.2021 ,,კვლევის სწორად დაგეგმვა, განხორციელება და შეფასების ვალიდური მექანიზმები უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში“, ინოვაციური განათლების ცენტრი
  • 16.05.2019 მარკეტინგისა და პრომოუტინგის ბაზისები, .

საკონტაქტო ინფორმაცია

საქართველო, ბათუმი, 6010
რუსთაველის/ნინოშვილის ქ. 32/35
ტელ: +995(422) 27–17–80
ფაქსი: +995(422) 27–17–87
ელ. ფოსტა: info@bsu.edu.ge
     

სიახლის გამოწერა